BURSDAG.

 

Så var det den måneden da. 

 


Dagens bursdagssokker- banasokker!

I dag er det bursdag som står på tapeten. 60-års bursdag og det må jo feires. Ellers er jo dette den måneden i min familie hvor det er desidert flest bursdag. Stefar, brødre, søster, tantebarn, kusine, fetter, tanter, svoger, svigerinne og jeg veit ikke hva. Det er i alle fall sånn ca. 20 bursdager denne måneden, så det er nok å holde styr på. Ikke alle blir feiret da, heldigvis.

 

Har du noen spennende planer for dagen? 

 

___________________________________________

#hverdag #bursdag #bursdagsfeiring #sokker #banan

___________________________________________

12 kommentarer
    1. ååå,, herligheta 🙂 Da har du noe å bale med denne måneden.. Jeg har jo prøvd i noen ti år å få avviklet det bursdags styret.. men det er jaggu ikke lett 😛

    2. Så stilige sokker…og vi har ikke den store bursdags perioden nå…vi har det godt fordelt utover…hihihi.. ha en god kveld!

    3. Her har det vært HELT slapt i dag… Vært ute en bitteliten tur og kjøpt brød bare…Ellers ingenting… Sett på dvd, siste ncis 🙂

    4. Toini: Ta en banan 😛 ha ha.. Det er det beste, når man liksom er fordelt litt jevnt utover- her er det kun april og oktober som er rolige på bursdagsfronten 😛 ha ha

    5. 20 bursdager i februar, nesten en anna hver dag. Min far fyller 90 år til man. Ellers er mars den store bursdags måneden i min familie, er 8 om har da. Både søster, niese, kusine og svoger. Min mor blir 90 den 24 mars så er det jeg + en onkel og tante.

    6. Helge: Ja, i dag er det 3 stk som har bursdag hos oss- to brødre (ikke tvillinger) og et tantebarn 🙂 Mye bursdager året rundt liksom, bortsett fra et par måneder som er litt rolige 🙂

      Blir mye kake på oss fremover høres det ut som 😉 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg