FOUNDATION ER IKKE ET SMINKEPRODUKT.

 

TimeWise Luminous-Wear Liquid Foundation er en del av hudpleien.  Det er ikke et sminkeprodukt.

 

//reklame

 

All hudpleie er best når produktene ikke inneholder olje. Mineralolje er selvsagt noe annet. Olje tetter til porene og kan være med på å gjøre huden fet og glinsende. Huden blir uren. Ingen av produktene til Mary Kay inneholder olje. I tillegg er foundationen med på å pleie og beskytte huden. Med andre ord er det et hudpleieprodukt og ikke et sminkeprodukt, som mange trur.  


Bilde: Mary Kay.

Sammensetningen i TimeWise Luminous-Wear Liquid Foundation er beriket med jojoba, som tilfører fukt og gir en strålende finish. Den inneholder den kraftige antioksidanten E-vitamin og en patentert blanding av kollagenoppbyggende peptider som arbeider for å gi en hud som ser fastere, yngre og sunnere ut. Den er altså med på å pleie, og beskytte huden mot frie radikaler. 


Bilde: Mary Kay.

♥ Sammensetning med aldringsforebyggende egenskaper ♥ Huden får umiddelbart mer glød som varer dagen lang ♥ Huden føles fuktet hele dagen ♥ Huden ser umiddelbart fastere, yngre og sunnere ut ♥ Reduserer inntrykket av fine linjer og rynker ♥ Minsker inntrykket av porer og skjønnhetsflekker ♥ Reduserer inntrykket av mørke hudområder ♥ Farge som varer, time etter time ♥ Huden får en strålende finish som varer hele dagen ♥ Legger seg ikke i de fine linjene ♥ Er ikke klissete ♥ Motstandsdyktig mot luftfuktighet ♥ Smidig og brukervennlig sammensetning ♥ Passer også for følsom hud ♥ Klinisk testet mot hudirritasjoner og allergi ♥ Tetter ikke igjen porene ♥

***

Hvis du har spørsmål om produktene/pris er du hjertelig velkommen til å kontakte meg via facebooksiden min, på mail [email protected], eller bare her på bloggen. Jeg svarer så fort jeg kan. Følg gjerne facebooksiden min for oppdateringer på produkter og priser.

 

Er du flink til å beskytte huden mot frie radikaler? 

 

___________________________________________________________________________

#marykay #frittståendehudpleiekonsulent #foundation #hudpleie #timewise #beskyttelse #hud

___________________________________________________________________________

6 kommentarer
    1. Her kan jeg helt klart si NEI..jeg er nok ikke flink til det…hihih..men, jeg er ikke så opptatt av det heller…Nå er jeg så gammel at jeg ikke gidder..Men høres ut som et flott produkt!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg