DEARING KINGA COLLECTION.

 

iDEAL OF SWEDEN.

 

//annonselink


DEARING KINGA COLLECTION // HER (annonselink). Foto: @idealofsweden. 

Den nye Dearing Kinga Collectionen fra iDeal of Sweden er bare helt nydelig! Jeg falt så klart helt pladask for dekselet med sommerfugler, jeg da. Et nydelig vår- og sommerdeksel! Hele Collectionen er nydelig, rett og slett! Hvis du vurderer et nytt deksel til mobilen din, eller bare liker å ha mange å bytte på, så er dette uten tvil en collection som er verd å sjekke ut. 

 

Har du en favoritt i den nye Dearing Kinga Collectionen? 

 

__________________________________________

#idealofsweden #dearingkingaxideal #deksel #mobil

__________________________________________

4 kommentarer
    1. Den var veldig fin…men akk..jeg holder meg til orginal dekselet jeg…og har den i en sånn skinn lomme…er ikke så opptatt av deksler…men flott tips!

    2. Toini: Syns den er superfin altså 😀 Sommerfugler <3 Jeg er så lei den skinnlomma- telefonen blir så fryktelig stor og jeg har jo ikke kortene eller noe i den heller, så 😛 ha ha..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg