KICKBOKSING OG SELVFORSVAR.

 

Dette kan bli spennende.

 

I dag skal jeg helt seriøst på Halden Kampsportsenter og få en time med kickboksing og selvforsvar. Det kan jo bli spennende, jeg som ikke er god på bevegelse. I tillegg sto jeg på skøyter i to timer i går og det syns i grunn ikke beina mine var så greit. Knærne har som vanlig hovnet opp og er snart like store som lårene igjen. Godt planlagt det der ja. Vi får se hvordan det går i dag. 

 

Trener du noen form for kampsport? 

 

______________________________________________

#hverdag #kampsport #trening #kickboksing #selvforsvar

______________________________________________

10 kommentarer
    1. Den lille Pandaen c:: Jeg får se etter i dag hva jeg velger å gjøre fremover- uansett blir det ikke kickboksing, det er helt klart 😛

    2. Altså.. jeg holdt bittelitt på med judo for hundre år siden. Men jeg fant ut at jeg er så liten i skrotten.. at jeg kan dukke.. stikke av mellom beina på angriper og gjemme meg under nærmeste avis ;D Ha en kampfri helg på alle måter 🙂

    3. Så spennende…lykke til..Men du..fikk du noe diagnose på det oppholdet? Eller var det bare sånn, lær og leve med de plagene man har…? Du må jo være litt forsiktig og ikke overanstrenge leddene tenker jeg…når de hovner opp, så sier de i fra…ha en god kveld!

    4. Toini: Nei, altså, jeg var på et diagnoseopphold, nettopp fordi jeg har fått en diagnose fra før. Et diagnoseopphold er ikke et utredningsopphold- ikke trenger jeg flere diagnoser heller 😛 ha ha.. Så det var rett og slett bare et opphold for å lære mer om den diagnosen man har 🙂 Tipper skøytegåingen i går var verre enn kickboksingen i dag. Ha ha.. Jeg kommer sikkert til å kjenne at jeg lever i morgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg