VINTER.

 

Vinter Måned hos Frodith. 

 

Dag #1 – Vinter

Til nå er Lillehammer uten tvil den flotteste vinterbyen jeg har sett! Og Maihaugen, hvor Garmo stavkirke ligger, er uten tvil en plass jeg vil se mye mer av, både om vinteren og sommeren. Det ligger noen tjern rundt omkring her, men på grunn av all snøen var de selvsagt ikke synlige. Jeg fikk i alle fall opplevd litt av Maihaugen, og Garmo stavkirke, i et flott vintervær. 

 

Hvilken by syns du er den flotteste vinterbyen du har sett? 

 

______________________________________________________

#bloggere #frodith #utfordring #vinter #garmostavkirke #maihaugen

______________________________________________________

20 kommentarer
    1. annebe: Tusen takk 😀 Jeg har visst vært der når jeg var mindre, mest sannsynlig på sommeren siden vi satt ute å spiste is, men det husker jeg ikke 😛 he he..

    2. Jeg tror også at Lillehammer er en av de flottere vinterbyene, absolutt 🙂 Takk for at du er med. Nydelig bilde og godt tolket 🙂 Nå kommer linkelisten snart og MITT bilde 🙂

    3. Å for et nydelig bilde<3 selv om snø ikke er det beste jeg vet alltid, er det virkelig vakkert. Jeg må jo si at jeg er veldig glad i Bergen<3

    4. Fint bilde. Aner ikke hvilken by som er penest om vinteren men når det er vinter så er det kaldt. Men Lillehammer er nok høyt oppe på lista sammen med Rørås men alle byer har sitt eget preg i disse dager. Tenker bl.a på Kongsberg, Risør og flere til.

    5. frodith: Jeg har jo vært på Nordkapp da, men utenom det er vel Lillehammer den eneste byen jeg har vært i hvor snøen faktisk ligger fint på bakken 😛 he he..

    6. Toini: Takk 🙂 Jeg måtte spørre de som er der i fra, siden man gjerne forbinder Lillehammer med en vinterby pga OL, om det var like flott der om sommeren, og det var det så absolutt 😀 Så jeg må ta meg en tur til sommeren også, og se hvilken årstid jeg liker best 😀

    7. CamyReed: Tusen takk 😀 Jeg er heller ikke så fan av snø, men akkurat i Lillehammer var det veldig flott med snø altså 😀 Jeg har vært i Bergen én gang, men det var om våren/sommeren 🙂 Jeg var på Brannkamp og Kurt Nilsen konsert <3

    8. Helge: Takk 😀 Ja, kaldt er det, det er helt sikkert 🙂 Jeg syns jo egentlig at så lenge snøen er fin, tørr og hvit liksom, og blir liggende en stund, så har jo de fleste byen sin sjarm 🙂 Men så er det de man føler litt ekstra for da 😀

    9. det var et vakkert vinterbilde,så klare og fine farger .Vinterby har jeg ikke opplevd så mye av da vi skjelden er ute på reis denne tiden av året,men hadde likt å oppleve Røros en vakker vinterdag da

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg