EN LITEN TUR I SNØEN.

 

Det er alltid deilig å strekke litt på beina. 

 

I dag blei det en rolig tur bort på golfbanen. Det er det stor plass å løpe på nå når golfbanen er stengt for sesongen. Det er alltid deilig å strekke på beina, men det er så klart kjedelig for Petter å måtte løpe aleine. Naboen var like på bortsiden og aket i akebakken og det var så klart noe Petter ville være med på, men ikke denne gangen. Jeg fikk heller løpt litt sammen med han. 


1. Petter vil helst vært med å ake. 

 


2. Bare litt fokusert. 


3. Nesefin. 


4. Jeg elsker suss på nesen. 


5. Sjarmerende. 


6. Lille luringen min. 

Vi løp og trasket bare rundt en halv time til sammen. Mer enn nok for min del i alle fall og Petter ligger som et slakt her nå, så han er nok fornøyd han også. Jeg skal på hocekykamp litt seinere, så det får bli en liten runde til kvelden også. Ellers skal vi bare ta det med ro i dag tenker jeg. Det er deilig å være hjemme igjen og bare kunne slappe av også. 

 

Har du snø? 

 

_____________________________

#foto #hund #irskulvehund #snø #tur 

_____________________________

14 kommentarer

Siste innlegg