FEMTE DAGEN I LILLEHAMMER.

 

Sein oppdatering, men det var fordi jeg var helt slakt i går. 

 

I går var altså siste dagen i Lillehammer og sammen med den herlige gjengen som var der. Dagen begynte som vanlig med frokost klokken åtte, og vi måtte være ute av rommet til klokken ni slik at vaskedamene kunne vaske ut av rommene. Vi hadde fra klokken ni frem til lunsj kun én undervisningstime. Det gikk mest på hvilke organisasjoner man kan melde seg inn i og den slags. 

Man trengte med andre ord ikke fylle hodet med masse informasjon. Noen av oss valgte å spise lunsj før vi tok fatt på turen hjem. Noen av oss skulle kjøre i flere timer, så da er det greit å være litt mett i magen. Vi fikk i alle fall sagt ha det til alle sammen før de dro, og det var både hyggelig og trist på samme gang. Men vi holder jo kontakten, så det blir bra. En så hyggelig gjeng altså!


Siste dag i Lillehammer. 

Turen hjem gikk egentlig veldig greit. Jeg greide til og med å finne frem til Mysen uten de store problemene. Det var veldig kjekt å se Petter igjen. Man får jo helt abstinenser av å ikke ha han rundt seg hele tiden slik man pleier. Men jeg skal ikke lyve å si at det har vært litt deilig med fri fra alle “plikter” også. Uken har vært så hektisk at jeg hadde ikke orket tanken på kveldstur en gang. 

Jeg blei sittende et par timer i Mysen å skravle før jeg dro videre hjemover. Jeg var så sliten, så jeg trengte den pausen, for å si det sånn. Og så var det rett i dusjen og videre ut på en burgerdate med Kristoffer. Kvelden avsluttet med en film på sofaen hvor jeg sovnet før slutten. Trøtt i trynet, liksom. Nå skal jeg snart ut på tur med Petter. Det er snø så vi må nok gå et sted han kan løpe. 

 

Har du noen planer for helgen? 

 

___________________________________

#kronisksyk #diagnoseopphold #lillehammer

___________________________________

14 kommentarer
    1. Så bra at du syntes at du har hatt et fint opphold på Lillehammer ;o)) Skjønner godt du blir sliten, for det blir jo intenst.
      Jeg er jo omtrent aldri borte fra pusene over natten, og når det skjer har jeg nesten dårlig samvittighet, hihi!! Ha en fin lørdag. Selv skal jeg til bestisen, om det blir en kreativ kveld med fargelegging vet jeg ikke helt enda. Mulig at kompis Terje blir med, og da blir det stemmebåndene som blir hovedpersonen ;o))

    2. Vera Lynn: Ja, det er veldig intenst, med masse inntrykk og følelser 🙂 Man må bare lande litt nå i ettertid 🙂

      Så koselig- tegning og skravling (eller skal dere synge kanskje?) er jo kjekt uansett hva det blir 😀

      Jeg har ikke så dårlig samvittighet når jeg er borte fra dyrene så lenge jeg veit de har det supert- tidligere sleit jeg veldig med å være borte fra de, men man nyter litt pausene man har også etter hvert 🙂

    3. Vera Lynn: Ja, det er jo vanskelig å synge med en stemme man ikke har, eller ønsker man hadde, så man får bare synge det man kan 😉

    4. Hadde besøk igår, som har gitt meg blanda følelser, vet ikke helt liksom og resterende av helga skal jeg slappe helt av, er sykt sliten etter alt stresset før besøk, under og etterpå.

    5. Borte bra men hjemme best. Så man blir sliten etter noen timers biltur. Men det var sikkert deilig og komme hjem til din kjære igjen, blir nok noe ekstra god mat med han i kveld vil jeg tro Ha en fin kveld.

    6. Så bra du kan kost deg litt..ja..man rekker ikke savne så mye når man er på noe sånt..for hode blir fylt hele tiden…Men godt å komme hjem i “gjenge” igjen..og håper du har tatt med deg noen tips og lærdom på veien…ha en god kveld og helg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg