TREDJE DAGEN I LILLEHAMMER.

 

I dag husker jeg nesten ingenting. 

 

Dagen begynte som vanlig klokken åtte med frokost og første undervisningstime klokken ni. I dag handlet den om fysisk aktivitet, trening og smertemestring, etterfulgt av en time i treningshallen. Den timen kunne vi styre litt selv, så jeg var ikke så dum, som jeg alltid er når det kommer til trening, og tok helt av. Men jeg fikk helt klart opp varmen. Litt må man jo prestere. 

Så var det lunsjpause. Jeg og ei til spiste i rekordfart for å rekke en tur ned i sentrum. Vi fryser hele tiden, så vi måtte ha en varm genser. I tillegg blir man ganske så sliten, så det er deilig med litt frisk luft også. Undervisningen midt på dagen med tankens betydning, oppmerksomhetsøvelse og refleksjoner gikk veldig fort. Vi satt i grupper og pratet, så det var nok det. 


Nok en fin og kald dag. 

Og så var det den herlige middagen da, hvor mange av oss forspiste oss. Da passet det jo veldig bra med en to timers undervisning om kosthold etterpå. En veldig lærerik undervisning. Jeg kunne i grunn det meste fra før, om hva som er bra å spise og ikke, men jeg lærte selvfølgelig noen nye ting også. Alle legene som underviser her er så utrolig flinke på å formidle.

Nå har vi nettopp spist kveldsmat, men siden jeg fremdeles er mett etter middagen måtte jeg faktisk hive mye av det jeg tok til meg. Jeg trudde jo at jeg kom til å bli litt mer sulten når jeg bare begynte å spise, men der tok jeg feil. Ja ja, jeg fikk i alle fall i meg noe. Nå er det bading som gjenstår om 45 minutter, så jeg får begynne å reagere litt her. Håper på en god natts søvn i natt. 

 

Er det kaldt hos deg i dag? 

 

___________________________________

#kronisksyk #diagnoseopphold #lillehammer

___________________________________

14 kommentarer
    1. Så gøy å følge deg…disse dagene…og kjenner igjen mye av det samme som når jeg var på smertemestrings opphold..Brrr..høres kaldt ut..var mildt her igjen i dag..men nå i kveld har det vært snø/regn…skummelt..Kos deg, og ha en god kveld!

    2. Høres i alle fall ut som du trives godt, selv om oppholdet fikk den starten det fikk når du glemte viktige ting hjemme 🙂 Lykke til videre 🙂 Tror ikke det er så veldig kaldt i dag.. og tusen takk for bursdagshilsen 🙂

    3. Toini: Så hyggelig 😀 Det er veldig kaldt her, i forhold til hva jeg er vane med, men det er jo fryktelig frisk også da- og snøen er jo flott når den er tørr og hvit 😀

    4. Janne: Jeg er på diagnoseopphold på Revmatismesykehuset i Lillehammer 🙂 Veldig kjekt å være her, selv om det blir lite søvn 🙂

    5. dedicat: Ja, det er veldig kjekt å være her 😀 Og det er ikke så krise at jeg har glemt ting nå, selv om ansiktet mitt er så tørt at jeg så vidt greier å bevege det :O ha ha..

    6. Atle: Det er store svingninger da :O Her ligger det nok så stabilt på ca. 15, men litt svingninger på morgen og kvelden med noen få grader bare 🙂

    7. Det har vært ganske kjølig her i Oslo, men sammenlignet med der du er så er det barnematen. Jeg har fryst noe vanvittig her jeg er, så jeg kan tenke meg at du har frosset 😮

    8. Vera Lynn: Luften blir jo helt annerledes her enn i Oslo, så skal ikke se bort i fra at det er surere i Oslo enn i Lillehammer altså 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg