SÅ FASIKENS OPPGITT!

 

Når hele oppholdet starter helt ræv! 

 

Jeg var så klar for å gå i dusjen for å få igjen litt varme i kroppen. Jeg har frøse i mange dager og får liksom aldri opp varmen uansett hvor varmt og lenge jeg dusjer. Nå skulle jeg ta en varm dusj for så å hoppe under dyna og sette på en film, eller noe. Men så finner jeg plutselig ikke toalettmappen min noen plass. Jeg kler på meg og går de ned til bilen. Den ligger ikke der heller!

Det er helt krise! All hudpleien min ligger der, tannbørsten og tannkremen, sminkefjerneren, deo, shampoo, balsam, ja alt av hygieneartikler og nødvendige ting. Alt ligger igjen hjemme i Halden! Alt! Jeg har mest bare lyst til å grine! Det er ca. 5 timer å kjøre én vei, så jeg får ikke akkurat bare dratt hjem og hentet den heller. Jeg skal være her til fredag! Det er seriøst krise!


Sur, oppgitt og lei!

Jeg måtte opp på rommet igjen for å hente lommebok og telefon slik at jeg kunne finne en bensinstasjon. Der hadde de kun tannkrem, tannbørste og dusjsåpe. Jeg kan for all del finne en butikk i morgen og kjøpe ny shampoo, balsam og engangshøvel til leggene slik at jeg kan være med på badetreningen, men jeg mangler fremdeles alt av hudpleie. Huden min som er så følsom. 

Det eneste jeg har nå er vanlig dispensersåpe de har hengende på badet på sykehuset. Ansiktet mitt kommer til å tørke helt ut av det. Hendene mine er ikke så fan av den slags såpe heller, men jeg har heldigvis håndkrem i vesken. Lipsylen min ligger også heldigvis i vesken, så jeg får forhåpentligvis reddet de også i løpet av denne uken. Jeg er seriøst sur, oppgitt og lei meg nå! 

 

BAHH!

 

______________________

#hverdag #sur #oppgitt #lei

______________________

22 kommentarer
    1. Huff da! Jeg vet den følelsen om du er hjemmefra og oppdager at toalettmappa er borte. Jeg kaller det toalettmappe og ikke stellebag, trodde stelle var til baby, he-he. Det er krise uten mascara, synes jeg. Før jeg tok laserbehandling på mine øyne for synskorrigering, hadde jeg linser. I alle fall krise om de ble hjemme, det har skjedd. Jeg kunne ikke se en dritt. Håper du kan få noen til å hjelpe deg og få bagen ned til deg.

    2. Uffda,, det var ikke veldig beleilig.. Men leste ”sykehuset” . Håper det ikke er noe galt. Men de har vel et apotek på sykehuset, og de selger jo ganske mye av hudpleie artikler. Ikke det at jeg har så mye greie på det.. var bare en tanke som slo meg 🙂 Lykke til

    3. Æsj..så surt! Men du får få Doffen til å sende i posten..så har du i morgen..eller overimorgen…Håper dagen i dag blir bedre, og at du får noen svar…ha en god ny dag!

    4. Det var kjipt at du glemte noe da du reiste. Enda bra at du huska lommeboka. Lillehammer er en fin by det, har vært der men lenge siden. At det var OL der i 1994 betyr mye for byen. Håper resten av uken blir av det beste slaget for deg og det er bra med enerom. Gikk det bra på jobbsamtalene du var på? Håper det ligger en jobb og venter på deg når du kommer hjem til Halden. Ha en fin dag.

    5. Toalettmappa er noe av det jeg helst IKKE vil glemme igjen når jeg er på tur. Sliter du med huden, så er det ekstra ergerlig å ha glemt igjen det som hjelper. For min del går det greit hvis jeg har tannbørste, tannkrem og hårsjampo og en grei fuktighetskrem så jeg ikke tørker helt ut. Håper huden din ikke blir altfor irritert i løpet av uka. Neste gang du skal på noe så glemmer du i alle fall ikke toalettmappa. 😀

    6. frodith: Hadde det vare vært så enkelt- det jeg bruker får man ikke kjøp over disk, og huden tåler dårlig å bytte på slike ting i begynnelsen :/ Vil jo ikke akkurat sitte her en uke med problemhud, men jeg må jo bare velge- problemhud uten hudpleie, eller problemhud med hudpleie jeg til vanlig ikke bruker, men i alle fall får renset huden :O

    7. toveview: Ha ha- jeg kom ikke på noe annet ord enn stellebag når jeg skrev, og i mitt hode var det litt feil også, for det er jo til babiser 😛 Ha ha.. Toalettmappe ja, så enkelt er det 😛

      Det er helt fælt- spesielt når produktene man bruker ikke er tilgjengelige sånn uten videre 🙁 Men men, jeg får bare overleve, for jeg får ikke gjort så mye med det. Sminken er ikke så krise at jeg glemte, selv om jeg ser litt mer i live ut med litt mascara på øynene 🙂

    8. dedicat: Passet svært dårlig. Hudpleien jeg bruker får man ikke kjøpt over disk og er ikke så lett å få tak i sånn på sparket- i alle fall ikke en plass man ikke kjenner noen 🙁 Og, huden er heller ikke glad i å bytte produkter sånn helt plutselig- vil jo ikke sitte her en uke med skikkelig problemhud :O Men jeg må jo bare velge da- en uke med problemhud fordi jeg ikke får renset huden, eller en uke med problemhud fordi jeg bruker et nytt produkt, men i alle fall får renset Er på revmatismesykehuset- diagnoseopphold for å lære mer om diagnosen min 🙂

    9. annebe: Dritkjedelig :O Må jo bare velge mellom å få problemhud denne uken fordi jeg ikke får renset huden, i tillegg til at jeg får null beskyttelse av huden resten av døgnet, eller også å få problemhud fordi jeg må kjøpe noe greier huden min ikke er vant til, men at jeg i alle fall får renset huden. Bahh. Typisk. Dritoppgitt 😛 ha ha.. Føles litt bedre i dag da 😛

    10. Toini: Oi, har dere så kjapp postgang hos dere? 😛 Feedex, eller noe sånt da? 🙂 Risikerer jo å komme hjem før den finner frem og da sitter jeg jo uten hjemme også 😛

    11. Helge: Og så det viktigste av alt man kunne glemme også da, bortsett fra lommeboken da- den er alltid kjekk å ha, selv om den ikke hjelper meg så mye her 😛

      Ja, det betyr veldig, for det står noe om det nesten overalt jeg ser- på kommuneskilt og alt liksom 🙂 Artig det da 😀 Jeg så et par hoppbakker i går, men har ikke fått sett så mye mer enn det, annet enn et par bensinstasjoner og en Rema 1000 😛

    12. karidansen: Ja, det er absolutt det man ikke vil glemme :O Men som du sier så glemmer jeg den aldri igjen (forhåpentligvis). Det er jo sprengkulde her, i forhold til hva jeg er vant til, og det setter spor i huden også nå når jeg ikke får noen beskyttelse i det hele tatt :O Og det er ikke så mange produkter på burikken, eller apoteket jeg tåler, og det er alltid kjipt den første uken, eller tre når man må bytte, så jeg kommer jo til å få skikkelig problemhud uansett nå :/ Ja ja, vi gjør ikke denne tabben igjen, håper jeg 😛

    13. Huff, så leit :s Hater å glemme sånne ting ;s Man er jo avhengig av det for å føle seg presentabel ute blant folk liksom ;o Derfor hjemme er best 😛 Haha
      Håper du finner en butikk som du kan skaffe noen enkle ting på da ;o Men likevel ganske kjipt ;s

    14. Søtmonsen :3: Det man absolutt ikke vil glemme liksom :O Men men, jeg får bare overleve rød og sprukken hud pga kulden og dårlig beskyttelse en liten uke. Smøre ekstra godt når jeg kommer hjem 😉 he he

    15. Hadde jeg visst det, kunne Hans ha tatt med til deg, for han dro til Lillehammer i dag (I går 9/1). Kunne jo bare evt ha møttes ett sted…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg