TIPS TIL DEG SOM FIKK PENGER TIL JUL.

 

iDEAL OF SWEDEN

 

//annonselink


iDEAL OF SWEDEN // HER – bruk koden ELEVELE i kassen og få 20% rabatt (gyldig til 3. jan 2019).

iDEAL OF SWEDEN har utrolig mange flotte deksel til telefoner. Jeg har selv et deksel der i fra og er kjempefornøyd- tviler på at jeg kommer til å handle andre plasser i fremtiden. Hvis du er en av de heldige som har fått penger i julegave og enda ikke har brukt de kan jeg anbefale dekslene til iDEAL OF SWEDEN. Bruker du koden “ELEVELE” i kassen får du 20% rabatt. God shopping!

 

Fikk du penger i julegave? 

 

__________________________________

#hverdag #idealofsweden #deksel #telefon

__________________________________

10 kommentarer
    1. Fikk 2 gavekort til jul og de skal gå til klær bl.a ei god dynejakke. Ga alltid gavekort til jul før men ble lei det. Det jeg mener er en god gave er noe man kan ha glede av hele året f.eks badehåndkle, kjøkkenglass og slike ting. Mat er ingen god optimal julegave etter min mening.

    2. Ja det er mange som har dilla på sånne deksler…er ikke helt der jeg…hihihi..har en med lommebok..altså plass til kort…det får holde…men har jo ikke sånn iphone heller da….men flott tips!

    3. Helge: Enig med deg der 🙂 Gavekort syns jeg kan bli litt sånn upersonlig, med mindre jeg har ønsket meg noe spesifikt og jeg får gavekort på den butikken- da er det jo kjekt 🙂 Nei, mat er nok ingen optimal julegave 🙂

    4. Toini: De gjør jo en ellers så stygg telefon ganske så fin 🙂 Jeg har heller ikke iPhone- deksler er ikke kun til iPhone altså 😛 Og min ligger i tillegg også inni en slik lommebok i tillegg- min møkkatelefon går det nemlig ikke an å beskytte skjermen på ellers, pga de skrå kantene på siden. Orker ikke knust skjerm 😛 ha ha..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg