HVERDAG- OPPDATERING UKE 51 OG 52.

 

En liten oppdatering over de to siste ukene i året som gikk. 

 

Uke 51

 

Mandag: Noen dager er man bare fryktelig sliten. I dag er en sånn dag. Men jeg har hatt noen fine dager likevel.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Og av en eller annen grunn bare forsvinner dagene i fra meg. Man rekker jo ingenting. Trykk her hvis du vil lese om det. 

Onsdag: Noen hater bergensere, mens andre spruter ned ukjente folk. Siste del av Osloturen. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Stian er naboen min, og han liker å hjelpe andre. Vil du hjelpe Stian som ønsker å hjelpe barn som er rammet av kreft? Det er ikke for seint å hjelpe enda. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Søteste Petter-trollet mitt har bursdag i dag. Hurra for 3 åringen. Trykk her hvis du vil lese om det. 

Ellers har jeg flyttet og har nå etter 7 år på Sørlandet gått tilbake til å bli Østlending. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Det er når du ikke har en rutine du merker hvor bra det er med rutiner. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Noen ganger er det bare veldig deilig å gå ut å spise. Og jeg som elsker pasta- nam!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Jeg sier bare GOD JUL jeg. 

 

Uke 52 

 

Mandag: Årets julebilde er på plass. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Herre jemenin- jeg har får verdens beste julegave ever! Herlighet så glad man kan bli. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Er rett og slett på vei til Lindesnes for å hente flyttelasset mitt.

Torsdag: Er i Lindesnes og pakker for harde livet!

Fredag: Og nå vasker jeg for harde liver før vi er på vei tilbake til Halden igjen. Det føles trist å flytte altså, men det er likevel godt å være ferdig. 

Lørdag: Og etter så mange dager uten livstegn må man jo gi litt livstegn. Trykk her hvis du vil lese om det. 

Søndag: Sier bare GODT NYTTÅR jeg og hiver med et bilde fra feiringen hos og med fine folk. 


Gjengen med humor det se. 

 

Det var de to siste ukene av år 2017. Det er rart å tenke på at vi allerede er på dag to i 2018. Jeg føler liksom vi nettopp gikk inn i 2017 og nå er det året allerede historie. Merkelig det der hvordan tiden flyr. Men nå står et nytt og flott år for tur. 2018 kommer til å bli helt supert, det er jeg sikker på. Ting blir ikke bedre enn man gjør det selv- hello 2018!

 

Er du klar for et supert 2018?

 

___________

#oppdatering

___________

10 kommentarer
    1. Veldig klar for et nytt og supert år. Skal fylle det med ting så det blir så supert det bare kan 🙂 Ser ut som en livlig nyttårsaften ja 😀

    2. Godt nytt år. Tror 2018 blir et bra år for eg. En jobb er jo en nøtt veit jeg men du er ung, har erfaring og vil jobbe så det er klart at en jobb venter på deg. En fin gjeng det der og feire sammen med. Og det ble kalkun og vin eller pizza og julebrus? Det ble jegergryte og brus for min del hjemme. Ha en fin dag.

    3. Helge: Godt nyttår til deg og dine 😀 Ja, dette blir en supert år 😀 Første intervju i morgen, og så et til på torsdag- krysser fingrene for jobb snart 😀

      Vi feiret med deilig mat av poteter smurt med olje med krydder, kryddersmør og ost på toppen, en slags soppstuing (sopp, løk og fløte) og om det var indrefilét, eller ytrefilét veit jeg ikke, men den var marinert i rødvin og noe krydder- kjempegodt, selv om jeg ikke er så glad i sopp 😛 Og så hadde vi jo faktisk jordskottsuppe (er det det det heter) til forrett og panacotta med bringebærsaus til dessert 😀 NAM 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg