HVERDAG- JEG HAR FÅTT VERDENS BESTE JULEGAVE!

 

Når man blir så glad at man bare har lyst til å gråte! 

 

Kristoffer hadde spart ene gaven min helt til slutt. Plutselig bare kom han med enda en gave, etter at alle andre hadde åpnet sine gaver. Man blir jo ekstra nysgjerrig når en gave plutselig blir hentet fra et annet rom. Jeg begynte å dra i pakketråden og fikk beskjed om å være forsiktig. Åja. Jeg begynte derfor å bare plukke av teipen én og én, veldig forsiktig. 

Jeg tittet inn på ene siden jeg fikk åpnet og det eneste jeg kunne lese var “lett vekt”. Tankene begynte så klart å ta helt av og jeg skjønte svært lite. Lett vekt? Hva prøver han å si? Hva i alle dager er dette? Jeg pakker den helt opp og skjønner svært lite når jag leser “sammenleggbar søppelbøtte til bil”. Ehh, hva prøver du å si? 

Bilen min er nok så ryddig siden jeg har en søppelpose stående på gulvet. Tankene blir bare flere og flere og jeg prøver febrilsk å tenke etter om dette er en slags spøk, noe vi har tullet om tidligere som jeg har glemt bort. Hva i alle dager skal jeg med en sammenleggbar søppelbøtte? Er den til kjøkkenet? Jeg får beskjed om å snu pakken. Der står det en lapp med “God jul og god tur”.

God jul og god tur? Jeg skal ikke på noen tur? Og hvor i alle dager skal jeg på tur med en sammenleggbar søppelbøtte? Tankene jobbet på spreng, men jeg skjønte absolutt ingenting. Skal han sende meg på telttur langt inn i skauen med en sammenleggbar søppelbøtte, eller hva da? Jeg skal jo ikke på noen tur jeg, liksom. Jeg fikk beskjed om å brette ut arket. 

Jeg blir møtt av et bilde av Ed Sheeran og tankene flyr igjen. Hvorfor får jeg et bilde av Ed Sheeran, og i et lite sekund blei jeg litt irritert også, fordi han hadde brettet den på midten slik at jeg ikke en gang kunne ramme den inn. Hvorfor får jeg et “ødelagt” bilde av Ed Sheeran? Og hva er Ullevi? Jeg skjønte fremdeles ingenting. Hjernen jobbet på spreng, men den bare funket ikke. 

Jeg prøver å spørre hva det var. Om hvorfor jeg får en sammenleggbar søppelbøtte, sammen med “god tur” og et bilde av Ed Sherran med teksten “Ullevi” og en dato, skrevet på svensk. Jeg holdt på å dø når Kristoffer sa at jeg hadde fått en billett til konserten Ed Sheeran skal ha på Ullevi i Göteborg til sommeren. Tårene presset på, men alle så på meg så jeg holdt igjen!

Flere tanker kom og når Kristoffer svarte moren sin på et spørsmål jeg ikke fikk med meg, men svaret var at det kun er jeg som skal dit og ikke han, blei jeg megastesset. Jeg som såvidt kan reise til Nordby aleine uten å bli borte, kan jo absolutt ikke reise til Göteborg aleine, og i alle fall ikke på en konsert! Han roet meg fort ned med at Mona, tanten min, også hadde fått en billett.

Jeg har jo mast om den konserten i evig lang tid og vært så lei meg for at billettene blei utsolgt midt foran fleisen på meg. Jeg har seriøst sutret over det siden i sommer. Kristoffer fant bare tilfeldigvis ut at de hadde satt opp en ekstra konsert med Ed Sheeran de dagene, og at det var billetter igjen. Han og kjøpte derfor en billett til meg og Magnus kjøpte en billett til Mona. 

 

HERRE JEMENIN, JEG HAR FÅTT VERDENS BESTE JULEGAVE! JEG SKAL PÅ ED SHEERAN KONSERT! LYKKE ♥

 

_____________________________

#hverdag #lykke #edsheerankonsert

_____________________________

14 kommentarer
    1. Sååå gøy!! ja her i huset er vi vant til “lurepakker” med at det ikke er det inni som vi tror…Så det var jo gøy å tulle litt med søplebøtte..hijihii..Du må kose deg på konsert, og det var jo topp presang da!!

    2. Toini: Man skjønner jo svært lite der og da liksom 😛 Men jeg skal alltids få bruk for den søppelbøtten jeg- kan henge den bak i bilen og samle alt av hundeutstyr i den, for eksempel 😉 he he..

      Men herlighet, for en fantastisk gave- jeg hadde ikke fått med meg at de hadde satt opp en ekstra konsert <3

    3. Herlig! Mye omtanke i å lage ekstra spenning rundt gaven. Vet ikke om Kristoffer er kjæresten din, men uansett så var det veldig fint gjort! Han synes sikkert at du FORTJENER det!! <3

    4. Så utrolig snill han er 🙂 Fin kjæreste må jeg si 🙂 Og så koselig at du skal med tanten din da. Jeg hadde skjønt det ved Ullevi omtrent…For det kjenner jeg til 🙂 ååå nå blir du heldig nå 🙂

    5. annebe: Kjempehyggelig <3 Kunne ikke blitt mer fornøyd- med mindre han hadde fått selveste Ed Sheeran hjem i stuen min- da hadde jeg nok dødd på ordentlig <3 Tihi

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg