HVERDAG- ÅRETS JULEBILDE.

 

Julebilde 2017. 

 

Jeg og alle mine ideer. Jeg trenger kanskje ikke så i at jeg måtte bytte sokker før vi gikk ut døren? Men se på den fine genseren jeg fikk av Kristoffer forrige helg! Han som er så negativ til alt det jeg liker, hadde helt frivillig gått inn på en butikk, sett en genser som passet perfekt til meg, som han selv sa, og så kjøpt den til meg. Verden beste han der altså! Den blei på hele julekvelden. 

 

Hadde du en fin julefeiring i går?

 

________________

#hverdag #julebilde 

________________

18 kommentarer
    1. Koste oss med gutta i går, så fin feiring, stille og rolig :)) Så stilig genser du fikk, og var jo artige de strømpene også..hehe.. Ble et morsomt og fin bilde av deg og den “lille”hunden.. Kos deg videre i jula <3

    2. Moro med julegenser <3 strømpene var jo kuuuule! Takk, vi hadde en kos feiring - og en kos en på lillejulaften også - igår med Ivar sine unger - lille julaften med mine unger! Klemmer <<3

    3. Julekvelden var grei den, med torsk, julesanger, pakker og kaffe + kaker. Min far er fra sørlandet derfor har vi alltid spist tork på julaften – noe som kanskje du er vant til også.
      Fin genser det der. Vi var 4 på julaften men i morgen blir vi 18 når vi har et lite familieselskap + at det er bursdag til min bror i morgen. Ha en fin kveld.

    4. Er nesten for gæernt at (det ihvertfall ikke ser ut til at) noen har kommentert på dette bildet og dette innlegget enda, mulig du har fått inn en drøss allerede, bare at de ikke er godkjent enda, men den sjansen vil ikke jeg ta, så derfor: Er ikke så veldig stor fan av jul, og den slags julegensere er langt ifra øverst på listen over ting jeg liker eller syns er så veldig pent her i verden, men når DET igjen er sagt da så liker jeg likevel dette bildet litt i den forstand at det ihvertfall skiller seg ut sammenlignet med en del av de andre bildene jeg har sett her inne på blogg.no de siste par dagene, og årene for den saks (stein, og papirs) (u)skyld.

    5. annebe: Det hørtes veldig koselig ut 😀 Takk. jeg syns den er helt fantastisk 😀 Og så fikk jeg pysj med pingvin på også <3 Tihi.

      Ikke sant blei det morsomt? Jeg fikk bare ideen mens jeg sto på badet og fikset meg- men han sa jeg måtte ta de av etterpå hvis han skulle ta bilde 😛 Ha ha.. Tok på meg Flamingosokker i stedet 😉 he he

    6. frodith: Takk 😀 Verdens snilleste altså <3 Jeg er også i pysjen døgnet rundt nesten- til og med når jeg sover, og så må jeg bytte til en ny pysj når vi skal spise og sånn 😛 ha ha.. I går blei det i og for seg vanlige klær til maten 🙂

    7. Margrethe: Den er jo så fin denne julegenseren- hadde det ikke vært for “Merry Christmas” hadde jeg brukt den året rundt 😉 he he..

      Så koselig det hørtes ut som dere hadde hatt det i julen <3

    8. Helge: Så koselig 😀 Nei, jeg har aldri, og kommer aldri til å spise torsk på julaften 😛 Jeg er opprinnelig fra Østlandet og har vokst opp på svensk side av grensen, så her er det ikke mye fisk- annet enn det ekle greiene som svenskene pleier å ha- Jansons frästelse.. Ingen som liker, men det må liksom serveres 😛 ha ha..

      Takk- jeg syns den er superfin 😀 Koselig og intimt med få stk også- vi var 8 stk 🙂 Koselig med selskap i dag dag- gratulerer til broren din 😀

    9. Aylar Von Kuklinski: Ja, jeg har ikke godkjent noen kommentarer før nå- men alltid hyggelig når du legger igjen en kommentar, uansett grunn for det 😀

      Jeg er heller ikke et julemenneske, men skal man først feire litt jul må man ha en julegenser altså- og denne syns jeg var såååå fin 😀 Hallo, det er jo en pingvin på <3 Tihi.. Og sokkene er jo dritkule og bare måtte være med på bildet- ellers hadde det ikke blitt noe bilde 😛 ha ha..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg