FOTO- SALLY ER PÅ BESØK!

 

Lykken er å ha søsteren sin på besøk. 

 

I går kveld fikk jeg spørsmål fra eieren til Sally om jeg kunne passe henne i dag og jeg svare så klart ja med en gang. Petter og jeg er jo uansett bare hjemme hele dagen, og ingenting er bedre enn å ha med seg en lekekameraet på tur. Det er ikke så ofte Sally vil leke med Petter når vi først treffes, men i dag tok hu helt av. Mulig hormoner i sving siden løpetiden nærmer seg. 


1. Sally i full fres fra første sekund. 


2. Petter prøver å holde følge. 


3. Hvor blei det av Sally nå da? 


4. Det går unna liksom. 


5. Må spise litt snø også. 


6. Ta meg hvis du kan.


7. Dårlig taper, kanskje? 


8. Må smake litt på vannet også. 


9. Sjømonster på land. 


10. Snakk om å vri heøe fleisen for å lukte på noe. 


11. Står ikke i ro mer enn nødvendig hu der. 


12. Viktig å lukte overralt om det har vært noen andre her. 


13. Fokusert. 


14. Jodaså. 

Det gikk sånn ca i 110 hele turen. Petter hang seg på, men holdt så langt i fra samme fart som Sally. Hu var jo spinnvill som bare det, mens Petter egentlig bare løp for å løpe liksom. Og så måtte de så klart leke litt også da og nesten løpe meg over ende på de smale stiene mellom strendene. Vi slapp unna med brukne bein hele gjengen. Hurra for det!


15. Søsken, kan man se. 


16. Spennende lukt.


17. Tusle litt langs strandkanten. 


18. Litt av ei skapning. 


19. Utforske litt. 


20. Og så var det på tide med en raptus, igjen. 


21. Her sparer vi ikke på kruttet. 


22. Men det er viktig å stoppe opp for å sjekke om det er løpetid på gang. Jodaså. 


23. Jeg veit ikke hva slags skapning han er jeg.


24. Men han har den søteste rumpen ever. 


25. Rumpetassene. 


26. På vei hjem igjen. 


27. Et siste vannstopp. 


28. Sliten gutt. 

Vi var ikke ute så alt for lenge, kanskje sånn 45 minutter, men det var mer enn nok med to stk som ikke sto i ro i mer enn et par sekunder om gangen. De koste seg veldig på tur, og nå er de slitne begge to. Vi har fyrt opp i ovnen, så nå er det maks avslapping her i huset. Jeg skal snart begynne på noe mat, men jeg kan bli sittende i sofaen litt til, kjenner jeg. 

 

Har du vært på tur i dag? 

 

________________________

#foto #hund #tur #strand #lek 

________________________

12 kommentarer
    1. Så flink du er til å la oss bli med på løpeturen! Jeg har vært på shopping på nærsenteret idag. Maaaaange julegaver er innkjøpt. Ha en god advent! Klem

    2. Åååå så koselig! og ja..må jo være deilig for de “kjempene” og treffe noen i sin egen størrelse…Er ikke bare lett å være kjempe…De er jo så søte…og ser at de koser seg! Herlige bilder! ja..jeg har vært ute..men bare en kort tur..ha en god kveld!

    3. mimremor: Håper du blei litt mindre sliten enn meg etter denne turen da, for det er ikke bare lett å holde følge med de 😛 he he.. Så deilig å ha fått mange av gavene i hus 🙂

    4. Toini: Ja, han fikk jo løpt skikkelig i fra seg med Golden-tispa her om dagen også, for hu var jo spinnvill og megarask, men det blir så klart noe helt annet å løpe med sine “egne” 🙂 Da kan liksom gjerne nærkontakten være litt fart i også 🙂 Tusen takk 😀

      En kort tur er bedre enn ingen tur <3

    5. Jøje meg 😀 Her har du jo bilder nok til en kortfilm 🙂 leer.. men får jo et sabla godt inntrykk av hva som har foregått i strandkanten 🙂 Full fart til de grader 🙂 Men jeg skjønner jo at det var jenta som holdt koken ;P

    6. Søtmonsen :3: Du er vel søt vel <3 Veldig kjekt å ha noen som kan passe hunden for seg når det trengs- også litt på sparket 🙂 Eieren til Sally er veldig snill å passer Petter for meg hvis jeg trenger det, så vi er heldige der- og så trives jo hundene så godt sammen <3

    7. dedicat: He he- ja, var nesten en kort film dette 😛 Og det er full fart på hele turen og uten tvil jenta som holdt koken hele veien ja 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg