HVERDAG- OPPDATERING UKE 47, 48 OG 49.

 

En lang oppdatering slik at jeg kommer ajour til neste uke. Det trengs. 

 

Uke 47

 

Mandag: Det er noen utfordringer jeg møter på når jeg lærer tegnspråk. Hjernen min er nemlig ikke typisk bare venstre- eller høyrestyrt. Da blir det litt krøll da. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Mary Kay kom for litt siden med en ny ansiktsmaske, Clear Proof Deep-Cleansing Charcole Mask, og den er jeg veldig spent på. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Nå har jeg endelig fått testet ansiktsmasken til Mary Kay, Charcole Mask, og jeg er veldig positivt overrasket!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers måtte jeg mate Skjærene litt i dag, slik at jeg kunne få noen bilder av de. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Men det var visst ikke så populært at jeg matet Skjærene på taket. Det er kun fordi de ikke skjønner fordelene med å mate Skjærene! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Man har ikke mer gøy enn man lager selv. Trøtt i trynet som bare det. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Og så var det det med å lære tegnspråk igjen da. Det er mange ord som skal læres, og jeg tar en hver anledning til å skrive med penn på papir. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers hender det jo det dukker opp spørsmål på ting jeg lurer på. Dette gangen er det neglelakk som gir spørsmål. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Noen dager er bare teite! I dag er en slik dag! Trykk her for å lese om det. 

Fredag: Jeg er så lei alle som skal føle seg krenket av alt! På tide å ta seg sammen. Jeg kommer fremdeles til å krenke folk!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. Foto: Tore Meek. 

Pus heter faktisk Pus. Hu er ei fin ei. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Null blogging. 

Søndag: Null blogging i dag også. 

Uke 48

Mandag: Fremdeles ingen blogging. 

Tirsdag: Og null blogging fremdeles. Sånn kan det gå. 

Onsdag: Og slik ligger det an. Altså grunnen til at jeg ikke har blogget på mange dager.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Det er ikke bare jeg som er treig, men til helgen skal vi altså kose oss med fjorårest julegave. Det blir gøy!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg fått de kuleste sokkene ever, til Kristoffer sin store skuffelse. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Jeg har endelig fått klipt meg! Hele 10 cm og det syns nesten ikke på lengden en gang. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Søteste Søtmonsen og Frodith altså- to herlige bloggere som overrasker. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Oslo, here we come! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Osloturen var helt hysterisk morsom. Jeg må bare fortelle dette først! Trykk her for å komme til innlegget. 

Uke 49

Mandag: Oslotur #1 – Prompepute.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Spis riktig i en travel hverdag. Spisriktig.no tilbyr matkasser med ferdig laget mat. Dette skal vi prøve ut! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Oslotur #2 – Escape room.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Null blogging. 

Torsdag: Vi måtte en liten tur på stranden i går før vi skulle feire bursdagen til Kristoffer med familien hans. Strandtur er aldri feil, uansett årstid. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Oslotur #3 – Alt det rare man gjør.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Travle dager med mye som skjer. Sånn er det i disse tider.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: I går var en flott dag å gå tur på, selv om kameraet ikke viste det like godt som jeg så det med øynene.  


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Da var 6 uker med oppdatering ferdig, fordelt på to innlegg. Snakk om å være treig liksom, men nå er jeg i alle fall ajour, forhåpentligvis for resten av året. jeg vurderer som nevnt i det forrige innlegget at jeg vurderer å slutte med disse oppdateringene. Mulig jeg heller lager en litt annen vri på de, i så fall. Vi får se. Nå skal jeg ta meg en tur på butikken. 

 

Hvordan begynte desember for deg? 

 

___________

#oppdatering

___________

8 kommentarer
    1. frodith: Ja, det kan man trygt si 😛 Nå er det ikke lenge igjen til et helt nytt år- jeg følte det var et nytt år i forrige uke jeg :O Tiden flyyyyyyyyr :O

    2. Mye variert her.. og masse flotte bilder :)) Får som regel med meg innlegga dine jeg.. Skjønner heller ikke hvordan enkelte henger seg opp i alt mulig rart…som de melkekartongene…
      Foreløpig en rolig Desember… Kos deg med resten av dagen<3

    3. Så mye fint…ja det er tydelig at du henger etter…hihih…Ble mye oppdatering…jeg får med meg alle innleggene dine..så skummer bare igjennom dette her… Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg