FOTO- NATUR #15

 

Natur. 

Jeg hater når kameraet ikke ser det jeg ser! Ikke har jeg noe fancy-pancy redigeringsprogram heller. Og hadde jeg hatt det hadde jeg ikke skjønt hvordan det fungerte uansett. Bildet er bittelitt redigert gjennom Instagram liksom. Men litt stemning fikk det jo frem. Jeg var litt ufin og lot Petter løpe fritt i fem minutter i enden av golfbanen her. Det må være litt lov. 

 

Har du flott vær i dag? 

 

_____________________

#foto #natur #frost #vinter

_____________________

12 kommentarer
    1. Jeg er bare så glad i å ta bilder,, og får input av og til om jeg er nødt til å ta bilde av alt mulig 😛 men jeg er en idiot med kamera og bruker kun auto. Har prøvd meg på et par redigeringsprogrammer.. men møter fort veggen. Så det blir mest det helt enkle 😀 Meeen hva gjør vel det. Jeg er ikke så veldig imponert over bilder som bærer tydelig preg av å ha blitt manipulert av redigeringer. 🙂 Og det er så aldeles ikke ditt vakre bilde 🙂 PS,, de morsetegna sa “God helg” – og nå kan jeg si andre søndag i advent i samme slengen 😀

    2. dedicat: Jeg liker heller ikke overredigerte bilder- men noen ganger er det greit å pynte litt på kontrastene og lyset 🙂 Og du tar jo mange flotte bilder du da 😀

      Åja- god helg til deg og dine også, og god 2. søndag i advent 😀

    3. Det er surt når kamera ikke ser det vi ser, noe som stadig skjer meg… Da er det ikke alltid at det hjelper med redigeringsprogram heller. Jeg bruker to forskjellig når jeg justerer litt: Photo Scape og KVADphoto + Pro… Sistnevnte er enkelt å bruke, så jeg liker det aller best.

    4. Flott bildet det da…og ja…ser stemningen..vært herlig, men kaldt i dag… og jeg har vært på farten..så har ikke nytt godværet…

    5. Vera Lynn: Ja, akkurat på slike stemingsbilder, med lys og inntrykk føler jeg at kameraet aldri samarbeider altså 😛 Men men, når jeg ser nærmere på bildet, så er det ikke det verste jeg har sett heller 😀 Jeg bruker bare det programmet som ligger på maskinen jeg- veit ikke hva det heter en gang 😛 ha ha

    6. Margrethe: Takk 🙂 Ja, nå når jeg har sett litt på bildet så er det ikke så verst altså 🙂 Jeg har pørvd Lightroom- hele pc krasjet av virus så jeg endte opp med å måtte kjøpe ny pc 😛 ha ha…

    7. annebe: Tusen takk 🙂 Syns ikke det blei så verst selv, selv om jeg egentlig så det litt annerledes med øynene 😛 he he.. Deilig med sol 😀 I dag er det lyst, men ikke sol. Kom en liten cm med snø i går og det hjelper jo mye 😀

    8. Toini: Takk 🙂 Bildet blei ikke så verst likevel altså, men jeg så det helt annerledes med øynene enn jeg fikk frem på telefonen 🙂 Men det var en flott dag og det gjorde jo sitt 😀 Håper dere har fint vær i dag også så dere kan nyte litt 🙂 I dag er det lyst, men ingen sol her- kom en liten cm med snø i går så det hjelper jo på lyset 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg