HVERDAG- TRAVLE DAGER MED MYE SOM SKJER.

 

Man rekker ikke alt, alltid.

 

Dagene liksom bare flyr avgårde for tiden. Jeg rekker ikke alt jeg burde, og noen ganger er formen helt slapp og da rekker jeg i alle fall ingenting. I går var vi ute å spise mat og gikk på kino, som litt sein bursdagsmat for Kristoffer som hadde bursdag tidligere i uken. Det er ganske fullt på utestedene i disse julebordstider, så det blei hamburger, igjen. 

Men herlighet så god hamburger de har fått! Hambrugerene har alltid vært gode der, men nå var de helt sykt gode. De var så gode at Kristoffer til og med spurte om lov til å sleike tallerkenen. Nei! Det er ikke greit ute blant folk altså. Det er kun til nød lov hjemme, hvis man er aleine. Men i alle fall var det sykt god mat, så det var helt greit at det blei hamburger. 


Hashtag mett.

Etter maten og litt skravling med et vennepar tok vi turen på kino for å se Solsidan. Jeg syns jo serien er hysterisk morsom, selv om jeg så langt i fra har sett alt, så jeg var veldig klar for å se filmen. En slik film blir jo aldri helt det samme som serien, men jeg syns den var morsom jeg altså. Og hadde den ikke vært morsom hadde det vært verdt turen bare for kinopopcorn uansett.

I kveld skal vi på besøk til et annet vennepar av Kristoffer, så jeg må snart reagere skal jeg rekke å bli med. I morgen skal jeg på jule-turnoppvisning til søskenbarnet mitt, så det er mye som skjer i disse tider. Man kan ikke rekke å oppdatere så mye da. Jeg har fremdeles et par deler igjen av Osloturen å dele, men de får komme i løpet av de neste dagene, tenker jeg. 

 

Har du noen hyggelige planer i helgen? 

 

________

#hverdag 

________

14 kommentarer

Siste innlegg