HVERDAG- PROMPEPUTE.

 

Oslotur – #1 

 

Dagen skulle begynne kl. 09.15 slik at vi skulle rekke å ta en tur innom Havaristen, en billigbutikk i Enebakk. At vi blei bittelitt forsinket trenger vi ikke å snakke om. Min etg sin skyld, liksom. Vi måtte stoppe på en bensinstasjon i Moss. Noen var sultne og noen måtte på do. Jokkmokk hadde kjøpt en tortillachipspose, som Magnus nesten satte seg på når vi skulle dra igjen. 

Det er litt krise liksom, å sette seg på en chipspose slik at alt bare blir smuler. Jokkmokk greide heldigvis å redde chipsen sin. Når vi endelig kom oss til Havaristen var det bare til å ta en kjapp runde rundt butikken for å se om det var noe å kjøpe. Vi fant litt småtterier alle mann, faktisk. Det mest hysteriske var at Jokkmokk fant en prompepute han skulle bruke på Magnus. 

Vi løp ut i bilen mens Mona og Magnus, tanten og onkelen min altså, fremdeles var inne på butikken. Jokkmokk forberedte prompeputen og i det Magnus var på vei inn i bilen la han prompeputen under rumpen hans. Prompeputen funket helt perfekt. Det er ofte de ikke gjør det. Magnus blei litt rar i fleisen, liksom. Vi lo veldig godt hele gjengen. Det blir mye latter i en full bil. 

Det tok ikke mange sekundene før lukten begynte å spre seg i bilen. Alle begynte å klage høylytt, bortsett fra Magnus, og bortsett fra Jokkmokk som begynte å lukte febrilsk på prompeputen. Latteren blei ikke mindre når Jokkmokk spurte om prompeputen faktisk kom med lukt, mens det viste seg at Magnus hadde sluppet en smyger i det han satt seg inn i bilen. 


Jeg har i alle fall funnet neste års Halloweenkostyme til Magnus!

Det er ikke ofte man ler så mye av prompeputer og faktiske promper, men dette var så hysterisk at vi datt ut i latterkrampe hele gjengen. At 3 av 5 i bilen var nok så brisne allerede gjorde ikke saken bedre. Latteren satt mildt sagt lett hele veien. Resten av veien inn til Oslo tok vi en del quiz for å varme opp til Escape room. Vi greide oss nok så bra altså, sånn egentlig. 

Vi trenger ikke å snakke om mine smått hysteriske utbrudd når vi kom inn til Oslo og skulle finne parkeringsplass. Jeg var altså sjåfør og jeg hater å kjøre bil i Oslo. Jeg hater i grunn å kjøre bil alle plasser. Til butikken og hjem igjen er greit nok. Vi kom oss i alle fall inn til Oslo og fant et parkeringshus som var helt sykt trangt. Null riper i lakken likevel, så stolt av meg selv der altså. 

 

Fortsettelse følger… 

 

____________________________________

#hverdag #oslo #prompepute #latter #humor

____________________________________

10 kommentarer
    1. Så morsomt..ja jeg husker hvor morro vi hadde det med de prompeputene..gøy at det kan glede igjen..og at han slapp en smyker samtidig..hihihi..herlig!! Høres ut som dere hadde en flott dag! ha en god kveld!

    2. Jeg blir aldri for gammel til prompehumor…..Fryktelig barnslig – jeg VET det!
      I dette tilfellet kan man jo si at Jukse – prompen og Bukse –
      prompen utfylte hverandre….. 😉

    3. Toini: Ha ha- det var så hysterisk hele greia at man nesten ikke skulle tru det. Og måten han satt der å luktet på den puten for å finne ut om den kom med lukt var bare helt ubeskrivelig gøy- mens synderen satt der og prøvde å late som ingenting frem til folk klagde mer og mer på lukta 😛 ha ha

    4. karidansen: Ha ha- i dette tilfellet er jeg enig. Det var hysterisk gøy 😛

      Og ja, jukse- og bukse-prumpen utfylte helt klart hverandre her 😛

    5. Hahahahaha jammen snakker vi skikkelig prompepute. Kjenner forøvrig noooen som hadde vært i stand til å slippe en smyger i rette øyeblikket jeg også hahahaha Kos deg med dagen <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg