HVERDAG- KYLLINGSOKKER!

 

Jeg bare måtte, liksom. 

 

For litt siden blei jeg tagget i et bilde av noen kule kyllingsokker av onkelen min. Han veit jo det at jeg digger slike ting, men mest av alt tagger han meg i slike ting fordi han veit at Kristoffer-Doffen hater at jeg digger slike ting. Kristoffer-Doffen var ikke seint ute med å skrike ut at jeg ikke måtte få slike. Da går det en liten faen i meg da, så jeg gikk rett inn på nettet for å prøve å finne noen. 


Kuleste sokkene ever da eller!


Og jeg måtte rett ned i kjelleren til Kristoffer-Doffen som satt og spilte for å vise dem frem.

Jeg fant helt like. Vips, så var de trykket hjem til postkassen min, sammen med flere andre kule sokker og luer. Kristoffer-Doffen litke ikke noen av dem, merkelig nok. Jeg bare digger de! Herlighet, de er jo megakule. Hvis Kristoffer-Doffen er teit en gang blir straffen at jeg skal gå i skjørt og med disse sokkene på. Tipper han oppfører seg eksemplarisk fremover når han leser dette. 

 

Har du slike kule kyllingsokker?

 

_____________________

#hverdag #sokker #humor

_____________________

12 kommentarer
    1. frodith: Ha ha ha- beste trusselsokkene jeg har hatt noen gang 😛 he he.. Flaks han har litt humor, ellers hadde han vel dødd litt 😛 he he

    2. Hahaha..de var søte da…og du er søt da…liker å skille deg ut….hihihi..og det gjør tydeligvis ikke Doffen…Jeg syns også sånt er morsomt…

    3. Toini: He he- Doffen liker ikke å gjøre noe som helt som er bittelitt annerledes 😛 Han er kjedelig 😛 ha ha.. Flaks for han at jeg har nok for å begge da 😉

    4. Hahahahahahaha ja det er nok straff det, om du må gå i de der til et skjørt heheheheheh Men de var jo ikke så aller verst da………….. men……… akkurat de hadde jeg nok ikke gått med selv 😀
      Du er herlig da! 😀 Og når man elsker slike ting så elsker man slike ting 🙂
      Ønsker deg en herlig 1. desember!

    5. Etdiktomdagen: Ha ha- han nekter å bli med meg ut hvis jeg går i ting han ikke liker 😛 En liten særing han der 😛 ha ha.. Jeg trur det hadde blitt fint jeg, med skjørt og kyllingbeinsokker 😛 ha ha

    6. Haha, awsome! 😀
      Skjønner ikke at de ikke liker slike ting altså ;o Kjæresten min blir litt flau noen ganger, men så sier jeg at det er jeg som skal ha det, og det er vi som bor her, så hva alle andre synes driter jeg i xD
      Men han digger at jeg er den jeg er da (Angelface) haha 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg