FOTO- PUS HETER FAKTISK PUS.

 

Pus er supersøt.  

 

Pus er ei søt lita frøken. Det er altså katten til Kristoffer. Stakkars, jeg trur Pus er litt lei meg som kommer på besøk med nesten nye dyr hver gang. Petter, Iimo og Leon til å begynne med. Så har jeg passet Musika og Sally innimellom der. Og nå sist har jeg altså tatt med meg Mini hit. Heldigvis går hu veldig greit sammen med alle, selv om hu helt garantert liker Mini bedre enn Leon. 


1. Trøtt i fleisen, hu se. 


2. Men litt nysgjerrig på hva jeg driver med også. 


3. Jeg trudde helt seriøst hu hadde en mark inne på øyet jeg altså. 


4. Men det var visst bare mønsteret i øynene hennes. 


5. Hu fikk plutselig øye på noe. 


6. Søtpusen liksom. 

Hu likte Leon også altså, men han var litt vel hardhendt innimellom. Han eide jo ikke akkurat sosiale antenner. Jeg trur faktisk Mini liker Pus bedre enn han likte Leon også jeg. Leon var en skikkelig pøbel mot Mini. Pus var absolutt ikke vant med hunder før. De første gangene hu møtte Petter satt hu som et statue i vinduet å freste. Nå tråkker hu over han hvis han ligger der hu vil gå. 

 

Hva heter din katt? 

 

______________________

#foto #katt #pus #katteøyne 

______________________

22 kommentarer

Siste innlegg