MARY KAY- JEG HAR TESTET CHARCOAL MASKEN.

 

Clear Proof Deep-Cleansing Charcoal Mask. 

 

//reklame

 

Som Frittstående Hudpleiekonsulent for Mary Kay liker jeg å prøve produktene jeg selger, slik at jeg faktisk veit hva jeg selger. Jeg har hørt utrolig mye positivt om denne charcoal masken, fra både kunder og andre konsulenter, så det var veldig kjekt å endelig få prøve den selv. Den sto helt klart til forventningene og jeg fikk mange positive overraskelser underveis. 


Legg spesielt merke til hvor godt den jobber på nesepartiet. Masken er grå i fargen. 

Masken er utrolig lett å jobbe med og det går overraskende fort å fordele et jevnt lag over hele ansiktet, uten å kline ned alt som er. I tillegg lukter den overraskende godt. Jeg har prøvd disse svarte maskene man drar av huden og syns ikke de lukter spesielt godt. Jeg er litt usikker på hva den lukter, om det er kaprifol man kjenner, men min første tanke var at den luktet mild mint. 

Masken jobbet utrolig godt i huden. Man kan spesielt se det på nesepartiet hvordan den jobber med å trekke ut overflødig talg. Den stivner nok så mye så man snakker litt rart hvis man prøver å prate. Den var overraskende lett å vaske av. Jeg trengte kun å bruke lunket/varmt vann og hendene. Noen liker å bruke en fuktig klut også, men det var absolutt ikke nødvendig. 


Denne koster kun kr. 359 kr og er veldig drøy i bruk. Trykk på bildet for å lese mer om masken.  

Huden føles utrolig ren og glatt ut etter en behandlingen. Selv i dag, dagen etter jeg tok den, før jeg har vasket ansiktet med min daglige rutine, føles huden fremdeles ren og glatt ut. Denne sto helt klart til forventningene og jeg fikk mange positive overraskelser underveis. Jeg er veldig spent på hva reaksjonene blir når vi skal ha en liten spakveld i huset her om ikke så lenge. 

 

Har du prøvd charcoal masken til Mary Kay?

 

____________________________________________________________________________

#marykay #frittståendehudpleiekonsulent #clearproof #deepcleanse #charcoal #mask #hudpleie

____________________________________________________________________________

8 kommentarer

Siste innlegg