MARY KAY- CLEAR PROOF, DEEP-CLEANSING CHARCOAL MASK.

 

Deep-Cleansing Charcoal Mask. 

 

//reklame

 

Ansiktsmaske som blant annet inneholder aktivt kull som trekker urenheter ut av porene. Bentonitt- og kaolinleire er to andre bestanddeler som øker maskens absorberingsevne. Den inneholder også kaprifol og hagebønne, som reduserer det synlige inntrykket av mørke flekker og misfarging. 

♥ Aktivt kull rengjør i dybden ♥ Absorberer overflødig talg og reduserer glans ♥ Gir en vakker, matt finish ♥ Inneholder mineralleirer ♥ Kaprifol og hagebønner motvirker misfarging ♥ Reduserer det synlige inntrykket av porer ♥

***

Hvis du har spørsmål om produktene/pris er du hjertelig velkommen til å kontakte meg via facebooksiden min, på mail [email protected], eller bare her på bloggen. Jeg svarer så fort jeg kan. Følg gjerne facebooksiden min for oppdateringer på produkter og priser.

 

Har du prøvd denne ansiktsmasken til Mary Kay?

 

______________________________________

#marykay #ansikstmaske #clearproof #charcoal

______________________________________

6 kommentarer
    1. Søtmonsen ): Jeg blei skikkelig positivt overrasket- tenkte jeg skulle dele min mening i morgen, nå når jeg faktisk har prøvd den selv 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg