BLOGGERE- MØTE MED FRODITH, SALT OG PEPPER.

 

Endelig har vi fått møte den fantastiske Frodith og henne små rottevenner. 

 

I går skulle jeg ta turen inn til Oslo for å møte Frodith. Det var ikke bare bare å komme seg dit, og jeg var sein som vanlig jeg. Ikke at det var min skyld, sånn egentlig. Jeg og I-A dro fra Halden ca. 13.45, så vi skulle på en måte ha 2 timer og 15 minutter på oss til å komme frem. God margin. Man skulle tru det kom til å gå greit, men det gjorde det så absolutt ikke!

Plutselig sto vi bomfast i kø. Og når jeg sier bomfast, så mener jeg bomfast. Vi brukte 45 minutter på under 2 km. Det var hele forspranget mitt det. Og da hjalp det ikke at det gikk supersakte resten av veien heller og at det tok evig lang tid i lyskrsset inn mot møtestedet. Ikke hjalp det at jeg holdt på å tisse på meg heller! Måtte jo løpe senteret rundt for å finne en do. 


Jeg spiste snickerskake. Nam! Legg merke til at jeg har tatt bilde før jeg har begynt å spise. Det skjer aldri. 


Salt drikker vann, og Pepper drikker et eller annet som ikke er vann. Søteste rottene. 

Men vi kom oss til slutt fram, sånn ca. 45 minutter forseint. Frodith var så effektiv at hu hadde fått heklet ei lue mens hu ventet. Stakkars. Hu er tålmodig, det må jeg si. Og verdens koseligste. Akkurat som jeg trudde. Jeg var ekstremt sliten, og tantebarnet mitt begynte å bli utålmodig, men jeg trur jeg var litt hyggelig jeg også. Jeg prøvde i alle fall. Kremt.

Jeg må jo ta meg litt sammen når jeg må være mitt ansvar bevisst med små barn i nærheten. Kan ikke bare prate rett fra levra da. I-A får jo med seg alt jeg sier den lille sniken. Jeg hadde tydeligvis bannet i bilen til en annen bilist som han fikk med seg. Mer enn én gang. Oops liksom. Neste gang avtaler vi et møte når jeg ikke har små barn med meg. Da skal Elin være Elin. 

 

Har du møtt Frodith og rottene hennes? 

 

______________________________

#bloggere #bloggmøte #frodith #rotter

______________________________

22 kommentarer
    1. Så kjedelig at du ble så forsinket da…jaja..du kom til slutt..det er viktigst! og sikkert et hyggelig møte! Du var jo så fin på bildene Frodith hadde tatt av deg…Heldige du..jeg har ikke møtt noen…ha en god helg!

    2. Så koselig dette var 🤓 Jeg har bare sett Frodith i svingdøra på Oslo City, men jeg hadde så dårlig tid at jeg rakk ikke å løpe etter henne. Håper jeg får sjansen ril å treffe henne og småtassene en gang 😊

    3. Du var så hyggelig atte!! Og oppførte deg veldig bra 😀 ha-ha.. Ikke greit å planlegge treff midt i rushen, det må vi huske neste gang. Og UTEN barn, selv om han var en fin liten fyr. Men som du sier, lettere å BARE være Elin uten sikkert 🙂 Men koselig var det uansett 🙂 Rottisene ligger langstrøkne i dag…Slitne etter gårsdagens begivenhet 😀 Ha en fin dag Elin <3

    4. Så koselig at dere kunne møtes! Det blei nesten for meg og Frodith også idag….. men vi dro hjemover…….. kaka ser nydelig ut, og rottene er jo skjøøøøønnneeee…. <3

    5. Ja såklart 🙂 Det er så mye kø for tiden at det er helt ille, er en tunell de driver og fikser og trafikken har vært sirup i lange tider og helt til jul sies det så jeg drar ingensteder føre det er fiksa. Å ville på do i Oslo er ikke digg, på det sentret må man først veksle og så kjøpe en brikke for å gå på do, fyttiskjiten for et opplegg, vil man på do kan man jo ikke holde på med alt annet. Så kooos at dere fikk et treff. Vi skravler oss bort hver gang. Har hatt englebassen med noen ganger for vi skal jo alltid shoppe og det blir det aldri noe av hahaha Goood helg <3

    6. Toini: Jeg blir helt stresset av slik trafikk altså :O Men men, vi kom oss frem, i live og uten å ta livet av noen, så vi får si oss fornøyd med det 😛 he he..

      Ha ha- veit ikke helt om jeg er enig med at de bildene Frodith tok var så fine altså 😛 Men men, er man ikke fotogen så er man ikke 😛 he he.. Hyggelig var det i alle fall 😀

    7. frodith: Tihi- oppfører meg stort sett ganske greit altså 🙂 Men ja, litt lettere uten barn 🙂

      Vi tar det igjen om ikke så lenge 😀

    8. ladyaugust: Hadde hjernen min fungert normalt hadde jeg tatt bakveiene altså- så kjedelig med sirupkø! 😛

      Ånei, den doen jeg fant var tålig grei altså- ikke så alt for skitten (jeg vasker uansett med dette middelet, og legger masse papir på ringen- ha ha), og ikke trengte man noen brikke heller 🙂

    9. Så herlig 😀 Vi er jo noen ganger i året nedi traktene der.. siden eldste sønnen bor på Skedsmokorset. Men det blir jo aldri sånn at man tar kontakt.. sikkert veldig dumt.. så må vel skjærp mæ 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg