HVERDAG- AKTIVE DAGER.

 

Jeg skal ikke skryte på meg å være så alt for aktiv altså.

 

I dag er en sånn dag da det skjer mye. Bare jeg må utenfor døren for noe annet enn å lufte Petter føler jeg at hele dagen er brukt opp. Jeg har vært på butikken, liksom. Og så har jeg begynt å rydde og vaske litt. Faktisk er det overraskende lite å rydde, men det er alltid mye å vaske. Sånn er det å ha hund. Flaks jeg liker å vaske altså, ellers kunne jeg aldri ha hatt dyr. 

Jeg skal snart ut å rusle en tur med Petter. Etter det er det støvsuging og gulvvask som står for tur. Og så blir det å lage middag før man skal på Hockeykamp i kveld. Det er vel heller mer travle dager enn aktive dager, kanskje. Uansett er det kjekt å ha noe å gjøre om dagen, mens man venter på ny jobb. Det er i alle fall bedre enn de dagene hvor jeg sover hele dagen. 

 

Har du noen spennende planer i dag? 

 

_____________________________

#hverdag #husarbeid #hockeykamp

_____________________________

24 kommentarer
    1. Malinshjerte: Ja, jeg har sagt opp jobben min- både godt og trist, men nødvendig slik ting er nå 🙂 Håpet er å finne en jobb med litt mindre stilling til å begynne med 🙂

    2. Jeg trodde Petter var kjæresten først, men så var det visst hunden din. Kult navn på en hund! Her i dag har jeg bare slappet av og strikket litt 🙂

    3. Charlotte: He he.. Ja, man kan fort bli litt forvirret når man har menneskenavn på hunden 😉 Er oppdretter som har døpt han, men han passer perfekt til navnet sitt <3

      Hørtes ut som en deilig avslappende dag hos deg <3

    4. Malinshjerte: Ja, det dukker opp noe før eller siden 🙂 Formen er ikke helt på topp enda, så jeg stresser ikke med å få jobb på dagen, men må jo være litt aktiv i søkingen så nav ikke blir oppgitt på meg 🙂

    5. Stikk motsatt av min oppfatning av dagen, hehe. I dag begynte jeg med dyrestell en time tidligere enn normalt, og var ferdig med alle innen klokken var halv 10. Da hadde alle hundene fått seg morgenlufting, utegutta hadde blitt sluppet ut i utehegnet, kaninene fôret og vannet, og villfuglene matet. Satt og nøt en lang og rolig frokost før min mor kom og vi dro ut på shopping i flere timer. Kom hjem, spilte litt på dataen, ryddet og vasket soverommet før jeg satt opp den nye pynten jeg kjøpte i dag, hengt opp klesvask og brettet tørre klær, og nå sitter jeg her og slapper av med rolig musikk før vi skal spise og dra avgårde til Sandvika for å hente opp reinsdyrkjøtt til oss og bikkjene. Men dagen har gått SÅ sakte, føler jeg har tid til alt i dag! 😀

    6. Eva: Oi. wow- jeg blei sliten bare av å lese det der 😛 ha ha.. Min dag er så absolutt ikke aktiv i det hele tatt i sammenligning med din 😛 he he

    7. Godt å ha litt å gjøre også 🙂 Jeg har bare hatt jobben, og stakk litt tidlig og traff søsters også. Men det er mye forskjellig på jobb nå, så jeg blir sliten uten 8 timer også 😀

    8. Går det an å like å vaske? Kanskje du skulle fått deg vaskejobb da…hihihi..nei..da blir du lei…og det holder å vaske etter Petter tenker jeg…hihih..ha en god kveld!

    9. Det er moro med litt aktive dager – noe som skjer. Her har det bare vært jobb og trist sykebesøk…. litt sånn dagene mine er nå, med en onkel som er veldig syk! KLemmer <3

    10. Toini: He he.. Jeg har faktisk vurdert, og vurderer innimellom om jeg skal starte vaskefirma jeg altså 😉 Det er bare så hard konkurranse rundt og jeg vil jo ikke gjøre noen arbeidsløs med å skvise de ut av arbeidsmarkedet 😛 ha ha

    11. Søtmonsen ): Ohh, Freia! Vi var der på klassetur en gang og da var de dritkjipe, det eneste vi fikk smake på var knustørre kjeks til kvick lunsj-sjokoladen. Ikke sjokoladen, kun kjeksen, og den var gammel altså! Ha ha..

      Faren min jobbet på Diplom Is tidligere, så jeg hadde alltid OD-dagen min der og da fikk jeg masse is og kokosboller, skal jeg si deg 😉 ha ha

    12. Har vært med i produksjonen hele uka 🙂 Men var med på Freialand i dag 🙂 Vi smakte også på kjeksen, men så fikk vi sjokolade på runden mellom hvert stopp, forskjellig hver gang, og til slutt fikk lage vår egen 🙂 Så tror nok de har ordnet mer nå enn før 🙂

    13. Søtmonsen ): Da var dere heldigere enn oss ja 😛 Vi fikk også lage vår egen sjokolade, faktisk. Men jeg likte ikke sjokolade i det hele tatt på den tiden, så den fant jeg igjen hundre år etterpå og da var den hvit. Ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg