FOTO- GLADFISEN PETTER.

 

Den gutten der altså- alltid så glad. 

 

Siden vi skal en tur til broren min i kveld for å spise litt og spille spill, så tok vi turen på bort på en fotballbane slik at Petter skulle få løpt skikkelig i fra seg. Jeg trur jeg fikk poengtert for Kristoffer-Doffen hvorfor man må ha to hunder. Det finnes ikke gøy å løpe og løpe når man ikke har noen å løpe med. Det er begrenset hvor lenge jeg orker å løpe, og det blir fort kjedelig for Petter. 


1. Løpe, løpe. 


2. Lille gladfisen min. 


3. Han ser litt gal ut noen ganger. 


4. Hvorfor løpe når man kan gå å få kos. 


5. Vi trener på innkalling bare for å få han til å løpe. 


6. Han veit jeg har godis i lommen. 


7. Men han glemte på en måte å stoppe da. 


8. Nyter solen.

Vi måtte trene på litt innkalling bare for å få han til å løpe skikkelig liksom. Planen var jo å få han skikkelig sliten slik at jeg kan dra bort noen timer i kveld med god samvittighet. Han blei vel sliten nok på den lille halv timen vi var ute. Han gadd jo ikke å løpe noe særlig likevel, så. Det blir bra å få en valp i huset, en eller annen gang. Ikke for at han kan løpe banans med en valp, men. 

 

Har du har deilig høstvær i dag?

 

______________________________

#foto #hund #irskulvehund #tur #høst

______________________________

8 kommentarer
    1. Ja skal du ha valp, må du vel snart få det da..så Petter orker å løpe med den..hihih Han blir vel snart gammel han..Tror ikke de må løpe hele tiden for å slite seg ut..bare det å være ute og snuse og kose seg er også topp! Flotte Petter! Er så herlig å se han i full fres…ha en god kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ha ha- ja, brått er han gammel, men som regel er de unge til de dør, så ingen fare der, trur jeg 😉 Han er ikke en hund som er voksen/gammel til sins heller- heldigvis 🙂 Ellers løper tiden rask ut for å få en valp i hus 😛 Men, dessverre vokser ikke de valpene man vil ha på trær, så man må bare vente den tiden det tar 🙂

      Nei, hjernetrim er en fin ting, men mynder må bruke kroppen, sånn er det bare. En sunn og frisk kropp er en kropp som får brukt seg og da må man løpe litt så musklene utvikler seg riktig, da hjelper det ikke så mye å gå rundt å snuse på et tre 🙂 Petter løper ikke fritt hele tiden- her er det mye båndtur da vi er på en plass man ikke kan gå fritt pga mye folk og veier alle plasser 🙂 En løpetur om dagen, minimum, om det så bare er 10 minutter, er litt nødvendig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg