HVERDAG- JEG MÅ NERDE LITT.

 

Frem og tilbake. 

 

I dag blei visst den store shoppingdagen, uten at man egentlig har shoppet så mye spennende. Jeg måtte en tur over grensen for å fylle på hundematlageret, og da må man så klart ha litt godteri også. Vi skal en tur til broren min på lørdag, og da må man jo ha litt godis liksom. Det er tross alt lørdag, på lørdag. Merkelig det der, hvordan lørdag alltid havner på en lørdag. 

Etter det var det inn til Fredrikstad for å hente en julekalender Kristoffer-Doffen har fått i bursdagsgave. Det er altså en kalender med 24 forskjellige øl i. Ingenting gleder Kristoffer-Doffen mer enn øl. Det er nesten helt sant. Håper han liker ølen som er i da, for vi veit ikke hva som er i den. Spennende, spennende. Ølmannen kunne garantere at det var flere han aldri hadde smakt. 

Og etter det var det inn på en slik billigbutikk der de selger masse dagligvarer til lave priser. Man må bare være litt obs på datoen på en del av varene bare. Jeg kjøpte ikke mer enn noen hus-lyskubber, og et par tyggebein til Petter. Ja, og så intimvåtservietter da, for når man absolutt må gå på offentlige toaletter. Kjekt å ha i vesken, eller i bilen når man må tisse langs veien. Sånn er det.

Nå er jeg sliten kjenner jeg og skal gjøre minst mulig resten av kvelden. Petter har allerede fått en liten kveldstur, så han klarer seg noen timer til, så jeg kan ligge rett ut på sofaen med god samvittighet. Faktisk skal jeg opp til naboen i etasjen over her, som er tanten og onkelen min. Jeg må bare nerde meg ferdig her først, som jeg sier til Kristoffer-Doffen når jeg må blogge i full fart. 

 

Har du hatt en fin dag i dag? 

 

________________________

#hverdag #shopping #harrytur

________________________

10 kommentarer
    1. Så fint med øl kalender! DET hadde Bjørn også likt…Man bare må kjøpe godis når man er i sverige…og så er det om å gjøre å ha noe igjen til lørdag da….hihihi.. ha en god kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, for en som er glad i øl er jo det kjekt, selv om det kostet en formue! Ha ha.. Men det var bursdagsgave, så da er det greit 🙂

      Jeg spiser jo egentlig ikke godteri sånn til vanlig, men etter den dietten og jeg la litt om på kostholdet så merker jeg det at man faktisk må ha det lille ekstra med sukker og junkfood, så nå spiser jeg litt godis innimellom 🙂 Men jeg har ikke tømt de 1.5 kg enda 😛 ha ha

    3. frodith: Ja, når man ført er så nære grensen må man bare benytte seg av muligheten 🙂 Jeg sparer jo en formue på det, da Petter nå har gått i fra å spise for 1.650 kr pr måned til å spise for 1.150 kr på 1.5 måneder 😀 Woop woop 😀 he he

    4. Søtmonsen ): Veldig kjekt med slike butikker altså 😉 Finnes visst en på Enebakk også, som jeg ikke husker navnet på.. Havaristen? Eller noe sånt 🙂

      Ja, han er veldig fornøyd med kalenderen sin, selv om han ikke veit hva innholdet er enda 😛 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg