FOTO- ET LITE KNIPPE AV GAMLE FAVORITTER #7

 

Jeg er alltid på jakt etter de morsomme, kule, flotte og spennende bildene. Wow-faktoren er bare en bonus og dukker kun opp en sjeldent gang når jeg minst venter det. 

 

Foto er gøy, alltid. Jeg har tatt mange tusen bilder gjennom de siste årene, men kun et lite fåtall blir delt. Det er ikke så ofte bildene blir bra. Men noen favoritter får jeg alltids. Ikke nødvendigvis fordi bildet i seg selv er teknisk bra, men fordi bildet gir meg en følelse jeg liker.


1. Humor med stor H. Trier hadde tidenes lengste tunge altså. 


2. Jeg liker veldig godt kontrasten mellom grønt og blått her. 


3. Rexi. Min første hund som bare var min. 


4. Girlpower. Lillemor, Elin og Lilly. Luen har Frodith mekket. 


5. Petter i solnedgang. 


6. Trier i full fres. 


7. Høst. 


8. Det er ikke størrelsen det kommer an på- Iimo var dronning.


9. Vårtegn.


10. Myrull. 

Det har blitt en del bilder opp gjennom årene, selv om det blir færre og færre. Ikke fordi jeg har mistet lysten på å ta bilder, men fordi jeg har lært mer og er mer kritisk til bildene jeg tar. I stedet for å komme hjem fra tur med 300 bilder hvor av 10 er brukbare, kommer jeg heller hjem med 30 bra bilder. 

 

Har du mange favorittbilder? 

 

____________________________________

#foto #favoritter #bilder #høst #sommer #vår

____________________________________

10 kommentarer
    1. Flotte bilder! Er nok lurt å være litt kritisk ja..jeg er ikke kommet dit enda jeg…men det kommer vel..hihih

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: He he.. Det tok litt tid med meg også, og der resulterer jo i en stappfull maskin pga alt for mange bilder, der jeg helt sikkert kan slette 45.000 av 50.000 bilder 😛

    3. Margrethe: Takk 😀 Åhh, så gøy 😀 Jeg har faktisk vurdert det med noen av bildene mine jeg også, men kommer liksom aldri så langt for jeg får aldri bestemt meg 😛 ha ha

    4. Petter i solnedgang var et fint bilde. Hund er er alltid fine og ta bilde av. Fine bilder og det kan tyde på at du er flink med foto.

    5. Helge: Tusen takk 🙂 Jeg har nok flere hundebilder enn noe annet i arkivet mitt <3 he he.. Alle disse bildene er fra veldig gamle, til nok så mye- man lærer en del underveis 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg