HVERDAG- I GÅR VAR DET NESTEN KRISE!

 

Når det plutselig går opp for en at man har gått glipp av noe!

 

Jeg satt å scrollet litt på Instagram i går når det plutselig dukket opp en reklame fra FOX-kanalen. The Walking Dead sesong 8 har begynt, uten at jeg har fått det med meg! Seriøst, jeg blei helt i ekstase, helt til jeg skjønte at det var episode 3 som skulle gå i går. Episode 3! Jeg har ikke fått med meg episode 1 og 2.

Det er krise, for det er ikke akkurat sånn at de sender disse episodene i reprise. Reprisen går sånn ca. en time etter at episoden er ferdig, og så veit jeg at de sendte reprisen midt i natten og vel så det på søndager, eller noe sånt. I alle fall alt for seint når man skal tidlig opp på jobb dagen etter.

Jeg lagde krisestemning i heimen over at jeg hadde gått glipp av to episoder og at jeg faktisk ikke hadde fått med meg i det hele tatt at den nye sesongen hadde begynt. Det endte med at Kristoffer og jeg satt på hver vår pc og googlet alt vi kunne for å finne ut hvor jeg kunne se de to første episodene.

Kristoffer er en redder i nøden altså. Jeg skal ikke fortelle hva han gjorde, men han fikset i alle fall slik at jeg fikk sett de to første episodene slik at jeg var klar for episode 3 på tv seinere på kvelden. Heldige meg! Han poppet til og med popcorn til meg når den siste episoden begynte. Verdens snilleste han der altså. 

 

Følger du med på The Walking Dead? 

 

___________________________

#hverdag #serie #thewalkingdead

___________________________

8 kommentarer
    1. Jeg kjenner igjen følelsen, selv om jeg ikke følger akkurat den serien. Forresten så tror jeg det var FOX som sendte en show hvor alle skuespillerne var med, og svarte på spørsmål fra publikum… Jeg så på det, veldig ålreit ;o))
      Jeg er jo så hekta på Outlander jeg da, men den går jo på Viaplay, og der ligger jo episodene tilgjengelig så jeg kan se det når jeg vil… og igjen og igjen og igjen, hihi!

    2. Vera Lynn: Ja, etter Walking dead kommer Talking dead, som er et talkshow greie hvor noen av skuespillerne kommer og prater og svarer på sprøsmål og slikt 🙂 Jeg ser litt på det innimellom, men det går liksom litt for seint 🙂

      Jeg prøvde å se på Outlander, men sovnet 5 ganger til første episode, så jeg gav det litt opp 😛 ha ha.. På Netflix og HBO har de kun til sesong 6 på The Walking dead- kjedelig at de ikke kan følge med i tiden 😛

    3. Så bra du fikk ordnet det da..vi har opptaks muligheter på boksen vår..så her går ingenting meg hus for bi..hihih..joda..det hender jeg glemmer reprisen også..Men denne følger jeg ikke med på..Du må ha en god kveld!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg skjønner ikke hvordan jeg ikke har sett en eneste reklame for at sesongstarten nærmer seg :O Ikke en eneste venn på facebook har snakket om det heller, og jeg veit at flere av de følger med. Det var jo bare tilfeldig at jeg så reklamen på Instagram liksom :O

    5. Følger ikke med på den serien, men veldig mange andre serier :-DMan blir helt hekta på de seriene man følger og bare venter på nytt 😀

    6. frodith: Ja, jeg har jo ventet dritlenge på denne sesongen, så får jeg ikke en gang med meg at den har begynt før det har gått to episoder :O Det er krise da, for man kan ikke gå glipp av noen episoder liksom :O ha ha.. Men heldigvis ordnet det seg og nå er jeg glad igjen 😉 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg