HVERDAG- OPPDATERING UKE 42-43.

 

En liten oppdatering, siden jeg henger litt etter igjen. 

 

Uke 42

 

Mandag: Det kom fort spørsmål om hvorfor jeg absolutt skulle lære tegnspråk, og om hvorfor akkurat en sang. Vel, svaret er enkelt. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Vi må ikke bli så paranoide at vi blir redde for å hjelpe. Jeg er organdonor og jeg er ikke redd for å si det høyt. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg pyntet opp mobilen litt, med et deksel som faktisk beskytter kantene. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Noen dager er man bare sliten. Trykk her for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Noen ganger bare sier jeg ting. Noen ganger er det til og med morsomme ting. Andre ganger, not so much. Typisk Elin.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg laget matmuffins i dag og de blei faktisk veldig gode. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Er det mulig?! Når man tar helt feil av tidspunktet på viktige møter! Trykk her for å komme til innlegget. 

Ellers er man bare noen ganger veldig optimistisk og trur man skal bli mer kreativ og alt det der. Hvis du vil lese om det kan du trykke her for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: TimeWise-serien fra Mary Kay er en veldig god hudpleieserie og den jeg selv bruker. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Siden jeg har delt både rumpe- og mageøvelsene jeg tar når jeg trener måtte jeg jo dele beinøvelsene jeg tar også.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: I dag fikk jeg spørsmål fra to smågutter om jeg kunne kjøpe Red Bull til de. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Uke 43

 

Mandag: Endelig er bilen min frisk igjen!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har Petter og jeg vært på en liten rusletur til stranden. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Så är det!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Jeg har sagt opp jobben min! Det føles veldig godt, men også veldig rart. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Når man har alt for mye å gjøre, men er treig som vanlig. Trykk her for å komme til innlegget. 

 

Fredag- Lørdag: Dagene bare flyr avgårde.

 

Søndag: Livstegn, må man noen ganger ha.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det var de to ukene. Veldig greie uker sånn egentlig, samtidig som jeg har tatt noen valg som helt klart er både bra, men likevel skumle. Uansett er jeg helt sikker på at jeg har gjort det riktige, så nå skal jeg bare se fremover og nyte det som eventuelt måtte komme. Uansett blir det nok bra tilslutt. 

 

Hvordan har dine siste uker vært? 

 

__________

#oppdatering

__________

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg