HVERDAG- BURSDAGSFEST.

 

Skal det feires, så skal det feires. 

 

I morgen har ei venninne fra Sverige bursdag, og det skal vi feire i dag. Og siden hu har bursdag så nære Halloween pleier hu å ha utkledningsbursdag. Hu hadde ikke det i fjor, men i år blir det det. Jeg har ikke så god fantasi og er ikke så flinke med sminke, så jeg skal bare være en Pirat, hadde jeg tenkt. 


Jeg hadde i grunn ikke trengt å kle meg ut, for jeg føler meg akkurat slik i dag. Ironisk nok har jeg til og med på meg den samme genseren. 

Petter er så heldig å skal være hos eieren til Sally i dag. Sally er på utstilling i Danmark, men han kommer til å kose seg med lille Esther og Maine coon katten hennes, og eieren så klart. Da får han det fint. Så slipper jeg å stresse meg hjem i fra bursdagen. På tide å få rumpen i gir så jeg rekker alt før bursdagen.

 

Har du vært på utkledningsbursdag før? 

 

_____________________________

#hverdag #bursdag #fest #venninne

_____________________________

16 kommentarer

Siste innlegg