HVERDAG- SKUFFENDE KINOOPPLEVELSE.

 

Noen ganger er det dumt å ha høye forventninger. 

 

De to siste dagene har Kristoffer og jeg sett på Thor-filmene for å se den tredje Thor-filmen på kino i går. Greit å ha sett alle før man ser den siste og greit å huske de første før man ser den siste også. Flere har sagt at den siste filmen er kjempebra, så jeg gledet meg veldig til å se den da jeg likte de to forrige. 

Det blei en skuffelse for min del! Jeg er fortsatt sur for at jeg syns filmen var dårlig. Eller, det blir feil å si at filmen var dårlig, for den var ikke direkte dårlig. Jeg blei bare skuffet over hvor langtråkig den var, og at de blandet inn Hulken og at de fokuserte mer på å prøve å være morsomme enn å lage bra slosscener! 

Jeg syns ikke en gang de fikk til humoren skikkelig. Det var flere ganger de ca. 30 menneskene som var på kino lo høyt, mens jeg satt der å ikke kunne skjønne hva som var så morsomt med det. Det var vel bare én gang jeg fikk problemer med å slutte å le, og thats it liksom. Jeg ler av den tingen enda da. 

Nei, de prøvde for hardt, men på feil sted, spør du meg. Det mest positive med filmen var at de endelig klippet av Thor det lange, ekle, pistrete håret hans! Hvorfor må alle guder ha langt hår? Ja ja, jeg fikk i alle fall kinopopcorn da og der er jo aldri feil. Jeg elsker popcorn og kinopopcorn står helt klart alt! 

 

Har du sett den siste Thor-filmen? 

 

________________________________

#hverdag #kino #skuffet #thor #ragnarok 

________________________________

8 kommentarer
    1. Må si dette var en litt morsom “anmeldelse” å lese, for filmen har jo fått terningkast 5 og når jeg så den på midnattspremiere på Colosseum var det høy latter i salen mange ganger. Jeg tror kanskje det er en litt “rar” form for humor i filmen, det var ikke akkurat avansert humor for å si det sånn, haha. Personlig likte jeg filmen, selv om den skiller seg veldig ut i forhold til de to forrige filmene. Er dog enig angående Hulken – han kunne fint vært fjernet fra filmen etter min mening. Hvordan han endte opp der og hvorfor det var så avgjørende for handlingen sliter jeg litt med å forstå, haha. Jaja. God helg! 🙂

    2. Caroline Emilie Hernes: Ja, og da er det det med disse høye forventningene da, når alle sier at filen er sååååååå bra 😕 Filmen var bra- helt ok, ikke mer enn det for meg. Jeg blei nok mest skuffet over at det skilte seg for mye ut i fra de to andre filmene, og ikke til det bedre. Og som jeg også skrev i innlegg, alle lo, bortsett fra meg, humoren var så absolutt ikke komplisert, eller avansert, den var bare ikke så bra- og det har nok noe med at jeg har en helt annen humor enn de prøvde seg på her. Det eneste jeg lo av, og det høyt og lenge, og nå når jeg tenker på det- var når Thor kastet en burk i hodet på broren sin fordi han trudde det var en illusjon av han igjen- ha ha, midt i panna, hysterisk 😉 Men ja, Hulken greide jeg ikke å se noen sammenheng med altså- annet enn at det er en sammenheng med disse superheltfilmene jeg ikke har sett alle sammen av, og som jeg ikke kan navnet på. Jeg veit kun at alle superhelter (ikke alle så klart, men Marvel sien) er samlet i en film.

      God helg- håper vi får flere kinoopplevelser i fremtiden 😉

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei, jeg syns helt klart de to første var bedre, og denne falt liksom så langt utenfor :O Men men, jeg måtte jo uansett se den, siden jeg hadde sett de to andre, så sånn sett var det jo greit- jeg fikk jo kinopopcorn 😉 he he

    4. frodith: Det er ikke så ofte jeg er på kino heller altså, og Kristoffer har jo kinorom i kjelleren, og det syns jeg er veldig greit- da kan man bli hjemme 😛 he he.. Men siden alle ville se denne på kino takket ikke jeg nei til kinopopcorn heller 😛 Ha ha.. Og, vi tok stein, saks og papir om hvem som skulle betale så jeg fikk det til og med helt gratis 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg