HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Sliten i fleisen.

 

Jeg hater når jeg har tusen ting å gjøre og jeg alltid er treig med å gjøre de tingene. Jeg har gjort mye, men langt i fra alt, og så orker jeg liksom ikke å gjøre mer heller, men jeg må. At jeg aldri lærer å gjøre ting i god tid før jeg må være ferdig. Det er så typisk meg at det nesten er til å bli flau over. Hjelpes liksom. 

Jeg må greie å gjøre litt til før jeg legger meg, jeg må bare trekke pusten bittelitt først. Jeg har garantert glemt noe også, så greit å ikke sovne på sofaen riktig enda. Petter vil vel også ut på en liten tur snart også, så jeg får bare komme i gang. Er jeg heldig blir jeg ferdig i dag. Tviler, jeg kjenner meg selv for godt.

 

Er du sånn som alltid utsetter alt til siste stund?

 

______________

#hverdag #natten

______________

10 kommentarer
    1. Uff..det er så slitsomt..og ja..jeg er litt der jeg også..men prøver å bli bedre..for jeg vet jeg stresser mindre med det..når det er gjort..Håper det ordnet seg da..Flott bildet av månen!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er så typisk meg når jeg skal noen steder, å drøye til det lengste 😛 Denne gangen var det litt teit, for jeg hadde så veldig mye mer jeg måtte gjøre nå enn ellers 🙂 Ha ha.. Men det gikk greit, jeg glemte ikke så veldig mye, bare litt 😛

    3. Mia: Jeg er alltid sånn som gjør visse ting i siste liten, og det er jo stort sett greit, men nå hadde jeg liksom så mye mer jeg skulle gjøre og måtte huske på at det var litt seint å begynne kvelden før 😛 ha ha.. Men jeg trur det gikk ganske greit- glemte ikke noe livsviktig 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg