HUND & KATT- SÅ ÄR DET.

 

Typisk Elin, på en måte.

Det er jo litt sant dette altså. Nå er jeg ikke så ille at jeg klikker i vinkel hvis noen ikke liker hunden min, men jeg kan bli litt sur hvis noen kommer med unødvendige kommentarer om at hunden er stygg. Altså, det er helt greit å ikke like utseende på hunder, men man trenger ikke å si det på en stygg måte. 

Det finnes mer enn én rase jeg syns er stygg, uten at jeg skal nevne hvilke raser det er. Kremt. Men møter jeg noen med dette rasen så sier jeg ikke til eieren at jeg syns hunden er en av de styggeste rasene jeg veit om. Litt respekt bør man ha. Og det koster meg ingen til å være hyggelig heller. Så är det.

 

Blir du fornærmet hvis noen ikke liker hunden din?

 

______________________

#hundogkatt #hund #humor

______________________

16 kommentarer
    1. Jeg blir ikke sur hvis de ikke liker kattene våre. Men hvis de kommer med komentarer som er unødvendig eller fæle, da blir jeg sur. Eller hvis en skal snakke ned kattene også. Det liker jeg ikke, en trenger virkelig ikke det.

    2. Den lille Pandaen c:: Ja, det er bare unødvendig. Alle kan ikke like alt og det er helt greit, men man trenger ikke å være ufin for det om 🙂

    3. frodith: Nei, jeg syns ikke man trenger å være frekk og ufin liksom 🙂 Jeg fikk jo stadig høre at Leon var stygg, styggere og styggere enn styggest. Og det er greit det- jeg skjønner hva de mener- men man blei litt lei av å høre det, og det er jo litt ufint også da :O

    4. Ja sånn er det…hihihi..men har aldri hørt noen ikke syns hundene mine er søte…eller, de har vært så høflige å ikke sagt noe annet…Nå er jeg flink til å snakke oppførselen dems ned selv..så er litt i selvforsvar…hihih…Hun er litt gneldrete..og hun er litt sær…osv…Tror ikke jeg hadde blitt sur om noen sa de var stygge…for det er dems øyne..i mine øyne er de verdens vakreste…og i såfall deres tap å ikke se det…hihihih

    5. Ja jeg er enig. Man trenger ikke såre andre med ekle kommentarer. Om man ikke synes noen hunder er fine, så får man holde det for seg selv.
      Jeg har hørt slike kommentarer om en kusine av meg sin hund. At den er så stygg at forstår ikke hvorfor de har SLIK hund. Ærligtalt sier jeg!!!!!!!!!!

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Tihi- det er litt sånn 😛 Jeg har hørt flere si at mine hunder er stygge- jeg står ikke akkurat å kjefter de huden full for å si det, men jeg kan være ufin nok å svare litt småfrekt tilbake 😛 Eller hvis jeg ikke har med hundene og noen lurer på hva slags hund jeg har, og de spør: Åja, er det de som er så dritstygge det? Da svarer jeg bare: Nei, jeg vil vel ikke akkurat påstå at de er stygge, men det kommer vel an på øyet som ser 😛 Men å gå frem til noen for å si til personen at de har stygg hund syns jeg i grunn de kan spare seg for. Hvis man snakker hund og diskuterer hund så har jeg ingen problemer med å si at, nei, jeg er ikke så glad i utseende på den og den rasen, men de er flotte hunder ellers- det kan jeg si selv om de jeg snakker med har den rasen 🙂 Det er liksom måten man sier og gjør det på, tenker jeg 🙂

    7. Margrethe: Nei, man kan være litt hyggelig selv om man ikke liker utseendet på en hund- trenger ikke å gå frem til eieren for å si at hunden er stygg liksom, det er bare ufint.

    8. Etdiktomdagen: Nei, man trenger virkelig ikke å være ufin, eller frekk. Det er helt greit at man ikke liker visse hunder sitt utseende, men man trenger ikke å si til noen at hunden dems er stygg! Snakker man hund er det greit å si at man selv ikke er så begeistret for den typen hund, men man trenger ikke å si direkte til eieren at hunden er stygg- hallo, det er jo skikkelig ufint :O

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg