FOTO- FRA EN LITEN RUSLETUR TIL STRANDEN.

 

Noen ganger bare må man ut å gå litt. 

 

Solen har tittet frem i dag og deilig er det. Man kan vel si at det har regnet nok for en stund nå. Jeg fikk hevet på meg lue, jakke og sko og dro med meg Petter ut på en liten rusletur. Ikke at jeg trengte å dra han med meg, han er med uansett han. Solen gikk ned ikke lenge etterpå, men det gjorde ikke så mye. 


1. Lille bustetrollet mitt. 


2. Se på den kjekkasen da. 


3. Det lever noen få slike enda, men det ser ikke ut som denne kommer til å leve så mye lenger. 


4. Gult er kult. 


5. Syns den var litt stilig med de svarte prikkene. 


6. Høsten setter så fin farge på naturen. 


7. Måkene tar seg en hvil. 


8. Ut mot havet. 


9. Jeg veit ikke hvorfor, men denne minnet meg om Drager i fargen. 


10. Disse holder seg i live i disse også. 

Vi tuslet bare bort til nabobygda, Reme, og gikk en liten tur på stranden der. Det var ikke så mye å ta bilde av siden strendene ser helt forferdelige ut etter det uværet som har vært. Petter var ikke akkurat lei seg for det, for da blei det ikke så mange stopp. Vi brukte kun 45 minutter på turen, men det var mer enn nok.

 

Har du hatt en fin dag i dag? 

 

______________________________

#foto #hund #strand #blomster #høst

______________________________

20 kommentarer

Siste innlegg