TRENING- BEINØVELSER.

 

Jeg er nesten imponert over at beina greier å bære meg. 

 

Jeg har hatt alt for mange dager uten trening, så det var på tide nå. I dag var det likevel magen og rumpen som fikk gjennomgå, men beina var på tur tidligere i dag. Siden jeg allerede har delt mageøvelsene og rumpeøvelsene jeg tar tenkte jeg at jeg kunne dele beinøvelsene også. Det er de tre øktene det går i.

Øvelsene jeg tar:

CALF RAISES


30 sekunder. 10 sekunder pause før neste øvelse. 

CURTSY LUNGES


30 sekunder. 10 sekunder pause før neste øvelse. 

SINGLE LEG CALF RAISES


30 sekunder. En runde på hvert bein. 10 sekunder pause før neste øvelse. 

SIDE LUNGES


30 sekunder. 10 sekunder pause før neste øvelse. 

LUNGE KNEE HOPS 


30 sekunder. En runde på hvert bein. 10 sekunder pause før neste øvelse. 

BOTTOM LEG LIFT


30 sekunder. En runde på hvert bein. 10 sekunder pause før neste øvelse. 

SIDE LEG CIRCLES


30 sekunder. En runde på hvert bein. 10 sekunder pause før neste øvelse. 

BACKWARD LUNGE WITH FRONT KICK


30 sekunder. En runde på hvert bein. 10 sekunder pause før neste øvelse. 

Det er altså disse beinøvelsene jeg tar når jeg fokuserer på å trene beina. Veldig greie øvelser, selv om jeg ikke er like sprek som figuren på bildene, selvsagt. Men øvelsene er ikke kompliserte, men blir bare veldig sliten. Det er sånn at jeg nesten blir imponert over at beina greier å bære meg til vanlig liksom.

 

Hvor ofte trene du beina?

 

_________________________________

#trening #bein #treningsøkt

_________________________________

4 kommentarer
    1. Du er jo så flink..jeg trener jo bena hver dag…men bare på gåturer da…hihihi…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg