HVERDAG- ER DET MULIG!

 

Jeg skjønner ikke hvordan jeg får det til! 

 

Jeg blir helt slapp av meg selv. Jeg er glemsk som bare det. Uviktige ting, som i virkelig helt uviktige ting, husker jeg lett som bare det. Viktige ting, not so much. Derfor har jeg vært flink denne gangen og notere ned på telefonen at jeg har en avtale hos NAV i dag, kl. 14. Jeg fikk timen for 3 uker siden.

Jeg veit ikke hvor jeg har fått kl. 14 i fra, for jeg fikk for ikke så lenge siden melding fra NAV om jeg hadde glemt timen vår kl. 10 i dag. Kl. 10! Er det mulig! Jeg får helt vondt i magen av meg selv altså. Heldigvis fikk jeg ny time seinere i dag, så det løste seg, men det er jo pinlig å ikke dukke opp til riktig avtalt tid. 

 

Har du hukommelse som Doris? 

 

_____________________

#hverdag #glemsk #pinlig

_____________________

12 kommentarer
    1. Oh det der kan jeg alt om, må ha lapper all over liksom og alarmer for jet går inn det ene øret og ut det andre. Så bra det ordnet seg 🙂 Goood helg <3

    2. Kjedelig når man glemmer slike ting.. bra det ordna seg.. Jeg husker som regel avtaler , har en 7 sans jeg bruker hver dag.. Men i stad gikk jeg rundt i leiligheten å spiste på et eple.. la det fra meg og måtte gå en del runder før jeg fant det igjen..hehe… God helg <3

    3. frodith: Jeg også pleier som regel å ha kontroll på disse timene, men denne timen fikk jeg for tre uker siden og da er det lurt å notere det- men hvor jeg fikk kl. 14 i fra har jeg ikke peil på. Får vel snart en meld om jeg har glemt en annen avtale vel 😛 ha ha.. Ja, flaks de er fleksible de også 🙂

    4. ladyaugust: Jeg lurer veldig på hvor jeg fikk kl. 14 i fra, om jeg kanskje har glemt en annen avtale også 😛 ha ha.. Ja, det løste seg heldigvis 😀

    5. annebe: Ja, men her hjalp det ikke så mye å notere det i kalenderen på mobilen når man hadde notert feil tid 😛 Dagen var jo riktig i alle fall da 😛 ha ha.. Heldigvis ordnet det seg og han bare lo litt av meg 😛

      Ha ha- sånn kan jeg finne på også. Det hender jeg finner mobilen i kjøleskapet liksom 😛

    6. Ja jeg kan nok bare si jeg er helt lik..og må dobbelt sjekke meg selv..for jeg stoler ikke på meg selv lengre…og jeg som alltid har vært så pålitelig og punktlig..er nå livredd for å ha skrevet feil, hørt feil, og komme feil…..GODT du fikk ny time i dag..så slipper du gå å vente…håper møtet gikk bra…

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan ha rotet så veldig med tiden :O Det var i alle fall riktig dag da, om ikke noe annet 😛 He he.. Møtet gikk helt supert <3

    8. Hehe, kan kjenner meg igjen der ja x.x Føler meg så dum som et brød noen ganger. Det er så klart flaut og ekkelt når man glemmer slike avtaler ;s Spesielt når man ikke svarer på telefonen også fordi man tror det er en selger xD
      Men bra det ordnet seg da 🙂

    9. Søtmonsen ): Skjønner ikke hvordan jeg har greid å ta så feil av tiden :O Men heldigvis fikk jeg ny time samme dag da, så det ordnet seg jo 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg