TYPISK ELIN- ELIN I LØPET AV UKEN #8

 

Det er ikke alltid jeg veit hvor jeg får ting i fra. 

 

1. 


Evry hadde visst problemer her for litt siden, slik at man ikke kunne logge inn på nettbanken, ta ut penger i minibanken, betale med kort på butikken eller vippse. Jeg skjønner at det er kjipt når slike ting skjer, men når folk står frem på nyhetene og er hysteriske for at de ikke får sjekket saldoen på kontoen sin i løpet av en dag blir jeg bare flau. Har folk virkelig så lite kontroll på økonomien sin at det er fullstendig krise at “nettbanken” ligger nede noen timer?

Det var snakk om én dag! Hadde det vært snakk om at Evry hadde ligget nede i en uke i strekk, så kan jeg godt forstå frustrasjonen til folk. Men å stå frem på nyheten for at man ikke kan sitte hjemme i sofaen og sjekke kontoen sin er bare pinlig! Luksusfellen neste liksom. Og med det måtte jeg så klart syte litt jeg også da, siden Canal Digital tydeligvis har lagt til flere kanaler og endret rekkefølgen på kanalene- det er mer krise enn å ikke få sjekke kontoen altså. 

 

2. 


Jeg har ikke fulgt slavisk med på The Voice, men jeg har fått med meg såpass mye at Thomas bør vinne! Seriøst, den mannen der er flink altså. Så flink at jeg faktisk trur han kommer til å vinne slik at jeg kan være litt tøff i trynet. Det er best for meg at han faktisk vinner, for jeg har så klart så gale venner at de forlanger bildebevis på denne pissinga opp etter stolpen hvis han ikke vinner. Altså, hvordan jeg skal få til å tisse opp etter en stolpe veit ikke jeg. 

 

3. 


Det er ikke så alt for ofte, men det hender at det å sitte å scrolle på facebook er fantastisk kjedelig fordi det virker som om alle vennene mine har tatt ferie på en og samme dag. Altså, er det mulig? Og det er så kjedelig, hvis man har en slik dag der man bare ligger rett ut på sofaen, og så får man ikke en gang noe, ikke litt en gang, underholdning fra vennene sine på facebook. Slike dager er rare altså. Veldig rart at alle er kjedelige på samme dag liksom. 

Er Doffen i nærheten pleier jeg å spørre han om jeg kan låne facebooken hans fordi min er så kjedelig. Han tviler alltid på at han sin facebook er mer spennende enn min egen, men han er nå snill å lar meg scrolle litt på han sin. Når det eneste jeg har sett på 20 innlegg er pupper, rumper og biler er faktisk min egen facebook, med kjedelige venner den dagen, litt mer spennende likevel altså. Heldigvis er det ikke så ofte alle tar “ferie” på samme dag. 

 

Hender det at alle dine venner tar “ferie” fra facebook samtidig?

 

_____________________

#typiskelin #typisk #humor

_____________________

4 kommentarer
    1. Mia: Ikke sant er det rart? Man scroller og scroller, men det er kun gamle innlegg fra dagene før, og man skulle nesten tru de hadde tatt ferie hele gjengen :O Ha ha… På slike dager får jeg litt dårlig samvittighet for at jeg er en kjedelig venn på dem sin liste 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg