HVERDAG- PYNTET OPP MOBILEN LITT.

 

Farger i hverdagen er bare fint. 

 

//annonselinker

Jeg husker i mine yngre dager når man hadde slike “klistermerker” på mobilen som blinket og lyste i sterke farger når telefonen ringte, eller man fikk melding. Jeg hadde slike merker jeg. I dag hadde jeg vel mest sannsynlig fått epilepsianfall av mindre. De var jo ekstreme noen av de. Alt man “tåler” når man er ung. 

Nå for tiden går det mest i deksler for å beskytte mobilen. Jeg bruker et slikt lommebokdeksel. Ikke fordi jeg har kortene mine i den, men fordi den gir best beskyttelse for hele mobilen. Jeg har selvsagt en modell det finnes svært lite “ekstrautstyr” til, så for å beskytte glasset må jeg bruke lommebokdeksel. 


iDEAL OF SWEDEN // HER

Her om dagen bestilte jeg meg et nytt deksel. Den originale til lommebokdekselet var i kjedelig svart. I tillegg har jeg mistet telefonen så mange ganger i bakken at den hadde fått noen skader. Ikke beskytter den telefonen så godt i hjørnene, under og på toppen av telefonen heller. Telefonen har fått merker.


Samsung Galaxy S7 Edge. Aldri edge igjen!

Denne beskytter hele bunnen, toppen, hjørnene og sidene! Skjermen er fortsatt utsatt, men det blir i alle fall mindre skader på selve telefonen når den først går i bakken, noe som er alt for ofte. Hadde jeg visst at disse dekslene beskyttet mer enn den originale hadde jeg byttet den ut for lenge siden. 

iDEAL OF SWEDEN har mye fint å velge på. I alle fall hvis man har iPhone. Jeg med min Samsung hadde ikke så mange valgene, men jeg fant i alle fall noen jeg likte. Bare det er noe blått, eller lilla så er jeg fornøyd. Med andre ord kan jeg si meg fornøyd med denne siden det er mest blått på den. Fin-fin.

 

Mister du ofte telefonen i bakken? 

 

___________________________

#hverdag #telefon #utstyr #deksel

___________________________

14 kommentarer
    1. Det hender den går i bakken ja..men foreløpig har det gått greit med den for det :)) Jeg har bare et svart deksel.. fine farger og mønster på det du viser her :)) Kos deg med kvelden <3

    2. annebe: Den forrige telefonen min, iPhone, gikk i bakken sikkert 100 ganger, men den siste gangen greide jeg å knuse hele skjermen så ille at man faktisk kuttet seg på fingeren hvis man prøvde å scrolle litt 😛 Ha ha.. Denne telefonen har gått mye i bakken, men ikke så mye. Har fått noen pikselskader nede i ene hjørnet av skjermen, men det overlever jeg 😛

    3. Ja den var jo fin da…og det er jo lurt med noe som tar av litt for støyten…ja..jeg mister min ofte..og har sånn lommebok…må det..for her går mobilen i jakkelommer, bukselommer, og tasker…sjelden den finner veien til en fin veske…hihih..så må tåle mye..gøy å bytte på litt da…

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Min ligger også i lommen på jakken og buksen sammen med nøkler jeg veit ikke alt jeg har i lommene 😛 Men det lommebokdekselet beskytter ikke så godt hvis du mister telefonen på høykant- det var slik jeg knuste den forrige telefonen :O Men nå har jeg i alle fall et deksel som beskytter kantene mye bedre, så kan jo håpe den tar støyten bedre 🙂

    5. Jeg har aldri vært spesielt opptatt av disse dekslene. Er mer på det fornuftige stadiet hvor det gjelder å beskytte mobilen og ha det praktisk. Jeg har derfor et skinndeksel i sort som beskytter både over og under mobilen. Så er det også plass til bankkort i det. Stilig deksel under her på dine bilder, og avbildinga kunne ikke ha vært bedre med matchende lyslenker til. Ha en fin kveld videre!

    6. toveview: Jeg har aldri hatt mobil som det går an å bytte deksel på- selve mobildekselet liksom 🙂 Disse dekslene her er jo kun for å beskytte også, men jeg syns det er greit den kan se litt fin ut også jeg 😀 Jeg er spesielt fornøyd med at denne faktisk beskytter langs hele kanten hele veien rundt- den originale som følger med det “lommebokdekselet” stoppet jo i kanten helt nederst og beskyttet dermed ikke telefonene noe hvis den datt i bakken på høykant :/

      Takk- syns den lyslenken er så fin 😀 Den passet bare ikke inn der jeg først hadde tenkt, så den har bare blitt liggende på kjøkkenbordet 😛

    7. Det har vel hendt at telefonen har gått i gulvet, men jeg aldri mistet den på bakken ute. Jeg må bare si det, jeg kan ikke fordra lommebokdeksel, men da jeg hadde Samsung Edge var jeg nødt fordi man ikke kunne sette på beskyttelse på glasset. Noe selgeren påsto ikke var nødvendig, for glasset var så sterkt at de ikke vil bli riper… Særlig, fikk ripe etter en måned jeg…

    8. Vera Lynn: Jeg hater disse lommebokdekslene jeg også, men jeg har jo edge og det er liksom den “eneste” beskyttelsen man får, så da blir det en sånn da :/ Siste gang jeg har edge- plagsom på alle måter 😛

      Ja, jeg har et par ødelagte piksler i skjermen etter jeg at jeg den i fra meg fordi noen sende meg et bilde av en edderkopp- det var liksom en reaksjon som bare kom. Skjermen har ikke blitt ripete, men så har jeg sjelden mistet den rett på skjermen heller 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg