HVERDAG- OPPDATERING UKE 40 OG 41.

 

En liten oppdatering over de to siste ukene. 

 

Uke 40

 

Mandag: Jeg kan helt seriøst ikke rygge. Jeg greier å få bilen til å kjøre bakover, men jeg greier ikke å holde den på veien. Det beviste jeg i dag med å rygge ut i grøfta og kjørte meg helt fast! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Høsten er flott, og blomstene overlever lenge. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg lært noe nytt om hund og leker, som jeg syns er verdt å dele. Enda godt man lærer så lenge man lever. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: For de som elsker hudpleie og sminke. Nå på lager.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Typisk Elin. Noen ganger gjør og sier man mye rart. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: I dag har vi vært en liten tur i soppskogen. Det er aldri feil med en tur. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Solviwar.blogg.no har en fotokonkurranse og den er jeg selvsagt med på. Det er fremdeles ikke for seint å melde seg på. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

I dag har jeg til og med trent for første gang siden april. April! Hvis du vil lese om det kan du trykke her for å komme til innlegget. 

Ellers fikk jeg for meg at jeg for første gang skulle prøve å ta noen bilder av månen. Det gikk sånn passe greit. Men nå er jeg klar til neste fullmåne i alle fall.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Høsten er ekstra flott med sol på blå himmel og sommerfugler i luften. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Uke 41

 

Mandag: Speil er fint. Spesielt når man kan forme det til det man vil. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg trent i dag, og delte like gjerne rumpeøvelsene jeg tar. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Jeg fant en bolleoppskrift hos Pittbulljedda, som jeg bare måtte prøve å lage. De beste bollene ever! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Noen ganger lurer jeg veldig på ting. Hvis du lurer på hva jeg lurer på i dag kan du trykke her for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Utifriluft.no har hatt en fotokonkurranse jeg var med på. Konkurransen er avsluttet, men det er helt klart verdt en tur inn for å se på alle bidragene. 

 

Torsdag: Jeg er bare litt nysgjerrig på hva som skal til for at du klikker den inn på en lenke noen deler.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Fullstendigkaos.blogg.no har hatt en Scary 17 utfordring som jeg deltok på. Han er sprø han der altså. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: I dag har jeg vært sosial for første gang på to uker. Litt rosaprat var kjekt da.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers driver jeg å lærer meg en sang på tegnspråk. Verdens fineste sang, til og med! Hvis du vil lese om det kan du trykke her for å komme til innlegget.

 

Søndag: Siden jeg delte rumpeøvelsene jeg tar her om dagen, tenkte jeg at jeg kunne dele mageøvelsene også.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg en stor dramaqueen til en hund, men han er den mest fantastiske av de alle likevel. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det var mine to uker. Kan ikke klage så alt for mye, selv om jeg ikke er i form nok til å jobbe. Men jeg håper det kommer seg snart. Nå skal jeg straks ut på en liten rusletur med Petter. Jeg trenger litt frisk luft kjenner jeg. Han sover, men han våkner nok fort når jeg tar på meg skoene. Tur er alltid gøy!

 

Hvordan har dine to siste uker vært? 

 

___________

#oppdatering

___________

10 kommentarer
    1. Uff ja .. rygging går greit men ikke om det er folk som venter på at jeg skal flytte meg eller følger med på rygginga mi..:)) Kjekt med oppdatering..fått med meg det meste men ikke alt… Ønsker deg ei fin uke videre <3

    2. annebe: Ha ha.. Jeg får enda mer prestasjonsangst når noen ser på, men på en annen side er det jo greit at det er folk i nærheten når jeg rygger, for da er i alle fall sjansen større for å få hjelp fort 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg