HVERDAG- JEG KAN IKKE SE DEG.

 

I dag trur jeg det er litt tekniske problemer her. 

 

Jeg kan visst ikke lese andre sine blogger i dag. Når jeg trykker meg inn hos dere får jeg kun opp kommentarene og ikke innlegget. Jeg har prøvd med flere, og det er det samme problemet hele tiden. Det er visst flere som har samme problem, og det ser ut som at det er de som ikke har noen problemer.

Satser på at det går over utover dagen, så prøver jeg heller da. Det er ikke så veldig spennende å kun lese kommentarer når man ikke veit hva de kommenterer. Jeg får heller gjøre noe annet vel. Mulig jeg prøver meg på å bake bollene til Pittbulljedda, som ser helt fantastisk gode ut. Jeg elsker boller!

 

Har du tekniske problemer hos deg i dag? 

 

______________________________

#hverdag #teknisk #problemer #boller

______________________________

14 kommentarer
    1. Nei, for en gangs skyld funker alt hos meg i dag 🙂 HELDIGVIS. Jeg har et veldig morsomt innlegg om at jeg skal på nakenbading på The Well til helga, så nå kan du bare sette i gang fantasien, til du får kommet deg på igjen 😀 ha-ha

    2. Har så vidt kommet innom på bloggen..men skjønner det er problemer..alltid kjedelig, jeg har ikke merka noe enda…Ellers ha en fin dag videre <3

    3. Jeg har vært innom blogger hvor bildene ikke synes, ikke tekst heller, i dag. Og i går. Men her hos deg vises alt. Ikke noe problem. Så det er ikke hos alle tydeligvis.
      Håper de får løst problemet fortere enn fortest 🙂

    4. Eva: Ja, nå kommer jeg inn på noen av de jeg ikke kom inn på i sta, men så er det mange jeg ikke kommer inn på heller :O Jeg kommer heldigvis inn på din da 😀

    5. Ja er vist noe riv ruskene galt..noen er jo helt uten problemer og andre er det ikke noe innlegg…men så ditt her da…hihih

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, merkelig. Nå kan jeg se mange av de jeg ikke kunne se tidligere, men er fremdeles mange jeg ikke kan se :/ Men men, satser på det funker som normalt om ikke så lenge 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg