TRENING- RUMPEØVELSER.

 

Enkle øvelser er tunge de også! 

 

I dag har jeg vært litt flink og trene igjen. Jeg har bestemt meg for at nå må jeg faktisk komme i gang. Men, jeg tar det rolig, slik at jeg ikke skal ta helt av og gå lei med en gang. Jeg skal prøve å trene minst tre dager i uken. Jeg tar kun to repetisjoner og fokuserer kun på et område om gangen. I dag var det rumpa. 

Øvelsene jeg tar: 

SQUATS


30 sekunder. 10 sekunder pause før neste øvelse. 

FROGGY GLUTES LIFT 


30 sekunder. 10 sekunder pause før neste øvelse. 

FORWARD LUNGES


Annenhvert bein. ​30 sekunder. 10 sekunder pause før neste øvelse. 

BUTT BRIDGE


30 sekunder. 10 sekunder pause før neste øvelse. 

DONKEY KICKS


30 sekunder på høyre beinet og 30 sekunder på venstre beinet. 10 sekunder pause før neste øvelse. 

SPLIT AQUAT


30 sekunder på høyre beinet og 30 sekunder på venstre beinet. 10 sekunder pause før neste øvelse. 

FIRE HYDRANT


30 sekunder på høyre beinet og 30 sekunder på venstre beinet. 10 sekunder pause før neste øvelse. 

PLIE SQUATS


30 sekunder. 10 sekunder pause før neste øvelse. 

SUMO SQUAT CALF RAISES


30 sekunder. 10 sekunder pause før neste øvelse. 

Det var altså alle rumpeøvelsene jeg tar. Jeg tar først en runde, så tar jeg noen få minutter med pause før jeg tar en ny runde. Og så stopper jeg der! Det er altså ikke snakk om en lang treningsøkt, men jeg trur jeg får mer igjen for det siden med å begynne rolig. Denne økten var litt enklere enn den forrige. 

 

Hvor ofte trener du rumpa?

 

________________________

#trening #rumpe #treningsøkt

________________________

10 kommentarer

Siste innlegg