HVERDAG- SPEIL, SPEIL PÅ VEGGEN DER.

 

Speil er egentlig fint.

 

Jeg har aldri hatt et forhold til speil, mer enn at jeg har speil på badet. Der må man jo ha speil, ellers risikerer man å gå ut døren med bringebærsyltetøy i panna, og en hel brokkoli mellom tennene. Utenom det er liksom speil bare speil. Men jaggu pynter det opp også, hvis man gjør litt ekstra ut av det. 


Speil, speil på veggen der, jeg ser en del sommerfugler her. 

Jeg bestilte noen speilbiter på wish for litt siden, og i dag kom dem. Jeg har rett og slett pyntet pipemuren i stuen med disse og formet de som en blomst. Egentlig skulle det bli to blomster i én, men jeg kan visst ikke telle, så jeg mangler to biter. Da får vi bare bestille mer da. Det hjalp med litt speil uansett. 

 

Liker du speil? 

 

____________________

#hverdag #speil #interiør

____________________

12 kommentarer

Siste innlegg