FOTO- ET LITE KNIPPE AV GAMLE FAVORITTER #6

 

Jeg er alltid på jakt etter de morsomme, kule, flotte og spennende bildene. Wow-faktoren er bare en bonus og dukker kun opp en sjeldent gang når jeg minst venter det. 

 

Foto er gøy, alltid. Jeg har tatt mange tusen bilder gjennom de siste årene, men kun et lite fåtall blir delt. Det er ikke så ofte bildene blir bra. Men noen favoritter får jeg alltids. Ikke nødvendigvis fordi bildet i seg selv er teknisk bra, men fordi bildet gir meg en følelse jeg liker.


1. Lekebil på stranden.


2. Et bilde som har dukket opp i flere innlegg. 


3. Trolsk stemning i skogen på jakt etter motiv. 


4. Nyperoser i mindre form. Så flotte, syns jeg. 


5. Se på den kjekkasen da! Det var storm denne dagen.


6. Som rett ut i fra en skrekkfilm! Fra turen i headeren, faktisk.


7. Rosa tang. Mye finere og mindre skummelt enn grønn tang!


8. Savner Iimo! Fineste lille frøkna.


9. Fine myrblomster, av noe slag. 


10. Fine blomsten.

Hoppet glatt over vinteren denne gangen. Den nærmer seg mer og mer, noe jeg ikke liker, så jeg orket ikke en gang å se tilbake på vinterbilder. Kremt. Eller var både vår, sommer og tidlig høst representert her. Jeg håper jeg får til noen flotte høstbilder før høsten forsvinner helt i år. Syns den årstiden går alt for fort!

 

Har du mange favorittbilder? 

 

______________________________________

#foto #favoritter #bilder #årstid #høst #blomster

______________________________________

18 kommentarer
    1. Så mange fine bilder <3
      Likte ekstra godt bildene 1, 3, 7, og 10 🙂
      Jeg tar også utrolig mye bilder. Men mine blir også kun delt noen av 🙂 Sånn er det med alle fotografer <3

    2. Eva: Tusen takk for det <3

      Ja, sånn er det med alle fotografer-proffer, og amatører <3 Og du deler utrolig mange flotte bilder når du deler <3

    3. Så mange flotte! jeg skjønner at du ser noe i disse…det gjore jeg også..jeg har ryddet i arkivet i dag..for pc sa ifra at det var liten disk plass…Så har klart å slette mange dårlige…og ryddet..Så kanskje jeg finner noen fine gamle jeg også…hihihi..foto er gøy! nydelige bilder!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 😀 Ja, det er lurt å rydde litt og da finner man gjerne bilder man kanskje til og med ikke har delt før 😀 Jeg har blitt flinkere til å slette de dårlige bildene når jeg er på tur, men skulle helt klart tatt slettjobben på den eksterne harddisken- men der er det over 50.000 bilder, så jeg orker ikke 😛 ha ha

    5. Så mange flotte bilder, og jeg blir jo gjerne veldig betatt når det er dyr med jeg da :o))
      Jeg tar også haugevis med bilder, men heller ikke jeg deler så mange av dem. Hihi, det kan bli litt for mye av det gode hvis alt skulle deles ;o))

    6. Åh, jeg likte godt og aller best det siste bilde av blomsten! Foto er gøy 🙂 Kjøpte meg et brukt speilrefleks-kamera i sommer, og det er så mye gøyere å knipse bilder nå.

    7. Mange fine bider. Du er en dyktig fotograf som kan fotografering. Har mange bilder av skogen men det blir så mange like bilder. Ha en fin dag.

    8. sterkimegselv: Tusen takk 😀 Ja, jeg fikk også et helt nytt forhold til bilder når jeg fikk speilrefleks for 7 år siden- har lært såååå mye siden den gang, men er laaaaaangt i fra utlært 😀

    9. Helge: Tusen takk for det 😀

      Ja, det blir veldig mange like bilder hos meg også, så må liksom prøve å plukke ut de beste før jeg deler noen av de 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg