HVERDAG- BARE EN DAG.

 

Slitne dager altså. 

 

I dag har jeg helt seriøst sovet hele dagen, nesten. Jeg sov alt for lenge på morgenen og sovnet på sofaen til og fra i alt for mange timer etter det. Jeg trur klokken var over fire før jeg begynte å kvikne litt til. Med andre ord har jeg ikke vært oppe i så mange timer frem til nå. Sånn kan det gå når man er sliten. 


Rakk akkurat å få med spissen av månen før den forsvant bak trærne i går. 

Jeg tok meg litt sammen og gikk en god runde med Petter i kveld. Han har stjålet rått kjøtt mens han var hos faren min i helgen så han er ikke helt god i magen. Han har fått litt mat i dag og kunne derfor gå en tur. Jeg blei sliten av turen, men det var likevel godt å bevege på seg. Nå skal vi gjøre ingenting. 

 

Har du hatt en bra dag i dag? 

 

____________________

#hverdag #sliten #energi

____________________

8 kommentarer
    1. Godt du fikk deg en tur med Petter 🙂 Det er ikke greit når man er så sliten, jeg er ikke mye morsom etter jobb akkurat jeg heller… 😛

    2. frodith: Ja, selv om jeg trudde jeg måtte legge meg ned i en grøft å dø på veien, så var det veldig deilig å slenge seg ned på sofaen etterpå. Litt sånn mestringsfølelse av å orke å lufte sin egen hund :/ he he.. Men Petter har ikke så mye energi med lite mat i magen i halvannet døgn heller, så han klager ikke, men blei veldig glad for tur i kveld 😀

    3. Det ble jo et stilig bildet av månen..herlig! og du må prøve å hente krefter og komme deg…syns du er mye sliten jeg..stakkars..ha en god kveld!

    4. Bra med en tur med Petter. I går var det en ok dag, gikk en tur i skogen om kvelden, kunne nok ha vandret lengere men hadde dårlig sko på meg så det ble med ca 7 km. Fin og gå i skogen nå når det er så fine farger. Ha en fin dag.

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, det blei jo litt stilig på sitt vis, selv om det blei litt langt unna og uklart- men månen er jo fin uansett! 😀

      Ja, om noen få dager kan jeg kanskje fortelle om en stor forandring jeg har valgt å ta, som jeg trur vil gjøre formen myyyye bedre.. Åhh, det er litt skummelt, men trur det er det beste 🙂

    6. Atle Lundhaug: Nja, jeg liker best å stå opp tidlig så dagen ikke forsvinner så fort 🙂 Men trenger man søvn så trenger man søvn 🙂

    7. Helge: Ja, deilig å strekke litt på beina, både for han og meg 🙂 Håper på en tur i dag også 😀 Det er veldig flott å gå tur i skogen nå- jeg elsker høsten! 😀

      7 km er bra da! Hadde en så lang tur for et par uker siden, men det er sikkert et år siden sist det skjedde 😛 Petter der i mot får heldigvis lagt bak seg mange kilometer når selv på korte turer- han går jo fritt i skogen og står ikke mye i ro 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg