HVERDAG- LIVSTEGN.

 

Jeg lever liksom.

 


Kjøpte tidenes kuleste topp her om dagen. 

Jeg lever, men formen er ikke god. Jeg er helt skutt, for å si det mildt. Derfor blir det ikke stort mer enn et livstegn her i fra. Jeg var på seminar hele helgen, og det var utrolig bra, men jeg brukte visst alt av krefter jeg hadde. Men det var verdt det, helt klart. Ok, livstegn er gitt. Nå må jeg fortsette å gjøre ingenting. 

 

Har du hatt en fin helg? 

 

_______________

#hverdag #livstegn

_______________

18 kommentarer
    1. En sløv helg her også..Bjørn har jobba og jeg har kosa meg alene..gjort minst mulig..Du har nok tatt deg ut ved å være sosial i helgen..så kos deg og hent krefter noen dager..så er du klar igjen.. Ha en god kveld!

    2. Så hyggelig å høre fra deg, selv om formen ikke er god! Håper du snart blir bedre 🙂 Jeg har slappet av hele helgen, så lenge formen min heller ikke har vært så god 🙂

    3. de er bra att du lever 🙂 hvilket seminar var du på ? hehe banaaaaan 😀 njaa helgen har vert sån passe … vert på akuttmotaket å de var litt skummelt å sliter enda me svimmelthet å veldig vondt i bihulene nå så -.-

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Deilig med en litt rolig helg innimellom da 😀 Ja, har brukt masse energi på mye, så må nok lade opp skikkelig noen dager. Tviler på det blir noe jobb denne uken, men det får bare være 🙂

    5. Margrethe: Noen ganger, litt for ofte er det tungt å være meg altså- men jeg fikk i alle fall vært med på noe hyggelig <3 Så får jeg bare lade opp 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg