TYPISK ELIN- ELIN I LØPET AV UKEN #6

 

Man kan noen ganger bli mørkeredd for mindre. 

 

1.


Jeg skjønner at folk trudde dette dreide seg om valget, men det gjorde det ikke. Jeg hadde en plan om farge-rim, men det var visst vanskeligere enn jeg trudde. Jeg kom til “Rødt, er ikke bare kjøtt”, og der stoppet det. “Grønt er ikke bare skjønt”, og der stoppet også det. Alle veit at gult er kult, men hva mer? 

Så, den farge-rim planen min stoppet i grunn like fort som den begynte. Sånn kan det gå når man skal til å gjøre ting man ikke kan. Jeg er ikke god på rim, noe jeg visste fra før, men jeg trudde helt ærlig at jeg skulle komme på noe på flere farger. Så feil kan man altså ta. Ja ja, jeg prøvde i alle fall. 

 

2.


Jeg er så distré at det nesten ikke skulle ha vært lov. Det er ikke uvanlig at jeg legger i fra meg telefonen, men som regel kommer jeg jo på det før jeg farter videre. Ja ja, i disse tider skal folk i grunn bare være glad det er telefonen jeg glemmer. Det kunne fort ha vært en bæsjepose, med bæsj i, som lå igjen. 

 

3.


All respekt til Hallgeir og kollegaen jeg aldri husker navnet på, som greide å beholde fatningen nok til å ikke slå denne fyren rett ned! Jeg hadde aldri greid det. Seriøst, vedkommende er det mest udregelige mennesket jeg har sett og hørt noen gang. Det går nesten ikke an å forklare en gang, man må se det selv. 

Jeg blir ofte matt over folk på Luksusfellen, som velger å bruke de siste kronene på kontoen til å kjøpe røyk, i stedet for å sørge for at ungen sin har mat på bordet. Men, han her var bare så utrolig udregelig og respektløs at man nesten ikke skulle tru det. Heldigvis fikk Luksusfellen strammet han opp tilslutt!

 

Legger du ofte i fra deg ting og glemmer å ta de med igjen?

 

__________________________________________

#typiskelin #typisk #humor #glemsk #oppgitt #farger

__________________________________________

6 kommentarer
    1. Sjelden jeg glemmer viktige ting faktisk, men av og til glemmer jeg nøkkelen hjem, på jobben. Kanskje en gang hvert 5. år eller noe 😀 En sånn farge -dikt-utfordring hadde vært noe…Hm…Skal vi se… 😀

    2. frodith: En gang glemte jeg telefonen min på jobb, og jeg hadde ikke den ekstra koden til banken for å kunne gå inn etter kveldsstid uten å utløse en alarm hvor hele det noske SWAT-teamet hadde stormet banken… Jeg måtte spørre pent om huseier kunne vekke meg på morgenen dagen etter så jeg ikke forsov meg til jobb- pinlig 😛 ha ha..

      Ha ha- det var jo en god idé da, jeg greide bare ikke å gjennomføre den 😛 ha ha

    3. Herlig innlegg..og nei..jeg pleier ikke å glemme igjen ting..men bruker masse energi på å ikke gjøre det…hihih..dobbelt sjekk, se, osv…Men jeg gjør mange andre rare ting..hihih

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg pleier også dobbeltsjekke og trippeltsjekke, spesielt at mobilen er på plass, og jeg blir helt svett hvis jeg har lagt den i feil lomme. Telefonen i høyre jakkelomme, og kortet i venstre jakkelomme.. Noen ganger blander jeg og da hopper hjertet til 😛 ha ha.. Den dagen var jeg vel bare mest opptatt av å komme meg fortest mulig ut der ut fra 😛

    5. Sånne små rim skal du legge i fra deg.. men for guds skyld sånn at du finner de igjen. Så plutselig så plopper det opp en setning eller to. Ha gjerne en liten notisbok i veska di 🙂 Om jeg legger i fra meg??,, jada. Men det er ikke problemet. Det er jo de hersens folka som flytter på alt og finner nye steder 😛 Ha en vakker helg 🙂

    6. dedicat: Ja, jeg har de i hodet hele tiden, for jeg skal greie å komme på noe, med i alle fall minst én farge til 😛 ha ha..

      He he- hjemme kan jeg dessverre ikke skylde på andre enn meg selv, siden jeg bor aleine 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg