HVERDAG- NÅR MAN SITTER HELE DAGEN OG LETER ETTER INSPIRASJON UTEN Å FINNE DET.

 

Problemet er at jeg ikke veit hva jeg leter etter. 

 

I dag har jeg hatt en maks rolig dag. Formen er fryktelig sliten, for å si det enkelt. Synd, for i dag viste solen seg på himmelen for første gang på noe som føles som en evighet, så en tur i skogen hadde ikke vært feil. Men jeg har rett og slett ikke orket. Krysser fingrene for en like fin dag i morgen også, heller. 

Jeg har heller sittet litt rundt på nettet og lett etter inspirasjon. Jeg har ikke funnet noen inspirasjon i dag, i det hele tatt. Problemet er at jeg ikke veit hva jeg leter etter. Og jeg har tydeligvis ikke kommet over noe som har gitt meg inspirasjon sånn uten videre heller. Det er kanskje vanskelig å finne når hodet er tomt.

Men jeg har kost meg med å lese blogger i dag, både de godt kjente, og helt ukjente, og så klart de midt i mellom. Selv om jeg ikke alltid finner så mye inspirasjon, så finner jeg ting svært gøy, interessant, engasjerende og spennende for det om. Selv om hodet er tomt henger jeg bittelitt med altså. 

Jeg sitter egentlig å ser på Ozark på Netflix nå. Jeg liker serien, men det gjør ikke så mye at jeg ser litt bort innimellom. Jeg skal i alle fall se ferdig episoden jeg ser på nå, så blir det vel å finne sengen etter hvert. Lade batteriene til i morgen. Jeg satser som sagt på en fin dag i morgen så vi kan rusle litt ut. 

 

Har du hatt en fin dag i dag? 

 

____________________________________

#hverdag #inspirasjon #energi #serie #netflix

____________________________________

8 kommentarer
    1. Ja noen dager er bare sånn…håper du finner masse energi til i morgen! og får ladet batteriene max! Er så fint det bildet av deg på svabergene med de “små søte”…hihih.. ha en god natt! klem

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 🙂 Bildet fikk meg til å tenke på at jeg må hinte om en ny shoot med hundevennene mine snart- har jo kjøpt en kjole for anledningen 😀

      I morgen blir en bra dag, det har jeg bestemt 😀

    3. Atle Lundhaug: Nei, huff. du har mye å styre med har jeg fått med meg 🙁 Men kan du si den nye bloggen din så jeg kan ta en titt? 😀 Er jo såååå spent 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg