HVERDAG- OPPDATERING UKE 34.

 

En liten oppdatering over uken som gikk.

 

Mandag: I dag blei det med den oppdateringen for den forrige uken, men hvis du kanskje har gått glipp av noe fra da kan du trykke her for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Litt typisk Elin. Tamagotchi for the winn! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Naturen er så vakker. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Teite linser. Må nok begynne å bruke briller litt oftere.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Petter og jeg har gått tur hver morgen før jobb denne uken. Det føles veldig godt å være litt i live på morgenkvisten, om ikke noe annet.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Er ikke i live. I alle fall ikke nok til å blogge. 

 

Søndag: Formen er ikke helt god enda, men jeg er i alle fall litt mer i live. Trykk her for å lese om det. 

Ellers fikk vi kavet oss en tur i skogen i dag. Petter syns det var helt fantastisk, mens jeg var mest glad for å kunne ta bilder av sopp. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Faktisk har jeg rukket å planlegge litt fremtidig kosthold også, nå når dietten min nærmer seg slutten. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. (Bildet er lånt i fra smilforhelse.no sin side). 

 

Det var min uke. Det har bitt for mye jobbing denne uken, noe jeg merket godt på formen i helgen. Men jeg har jo vært ganske så aktiv likevel, må jeg si. I dag har jeg kun jobbet frem til lunsj, siden formen ikke er helt god i dag heller, men jeg er i alle fall ikke helt slakt. Jeg skal kun jobbe 60 % de neste 6 ukene. 

 

Hvordan har din siste uke vært? 

 

___________

#oppdatering

___________

4 kommentarer
    1. frodith: Det er ikke jeg som har lagd de da 😛 Men har nettopp lagt noen jeg laget i fryseren nå- gleder meg til onsdag når jeg kan smake på de 😛 Må smake på de før jeg eventuelt lager flere, tilfelle de ikke blei gode 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg