HVERDAG- NULL KOMMA NIKS.

 

Slappere enn slappest. 

 

I går var jeg helt utslitt hele dagen. Jeg orket ingenting. Først ut over kvelde fikk jeg tatt meg litt sammen til å sette på en klesvask. Den klesvasken ligger fremdeles i vaskemaskinen. Skal fikse den snart, håper jeg. Jeg var så sliten i går. Jeg har lagt meg før kl. 21 hver kveld hele uken og helgen var inget unntak.

I går hadde jeg en slik dag der jeg blei svimmel og uvel så fort jeg reiste meg. Øresusen har vært litt til bry, så det er nok derfor. Petter er heldigvis fornøyd med livet, så han overlevde å ikke få en skikkelig tur i går. Jeg trur vi tar en tur i skogen i dag. Jeg trur ikke jeg er like død i dag som resten av uken. 


Håper jeg finner sopp i skogen i dag. Håper også jeg rekker å ta bilde av de før Petter tråkker de i stykker.

Jeg venter i grunn bare på at frokosten skal bli kald så jeg kan spise den. Jeg har hvit dag i dag, så det står egg på menyen. Jeg skulle egentlig ha eggerøre, men glemte meg i det jeg sto over stekepannen, så det blei vanlig stekt egg. Ja ja, egg er egg, si. Jeg veit om noen som ikke er enig i det. Inkl. meg. 

Nei, jeg får vel fikse den klesvasken vel, og få den hengt opp etter hvert. Jeg har nemlig flere klær jeg må vaske i dag. Og så må jeg hive i meg frokost. Petter vil vel ha frokost snart han også. Kattene er så glupske at de allerede har spist frokost, to ganger! Rester fra kveldsmaten i går og frokost i dag. Jessda. 

 

Har du hatt en fin helg så langt? 

 

___________________________

#hverdag #ingenting #slapp #helg

___________________________

14 kommentarer
    1. Fin-og-fin fru Blom 😀 Bedre enn tidligere i uka hvertfall. Du må ikke jobbe så mye, ta kortere dager da vel, hvis du blir helt ødelagt av lange.

    2. Ja du må ikke slite deg helt ut nå da….Rom er ikke laget på en dag…Men godt å høre at du tror dagen i dag blir bedre…Kos deg i skogen! og håper du finner litt sopp..ha en god dag!

    3. frodith: Bra den er litt bedre da- må bli fort frisk <3 Ja, må nok jobbe mindre til uken og litt fremover. Men det er ikke bare bare det heller. Kompliserte greier.

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei, må nok bremse litt ned, men det er ikke bare bare det heller. Men nå skjer det uansett, så får det gå som det går 🙂 Ja, satser på å finne litt sopp jeg kan ta bilder av 😀

    5. ladyaugust: Nja, vil vel egentlig ikke si at jeg har merket noen bedring i forhold til dietten, men nyrene kan jeg kjenne jobber på spreng så noe er det jo som skjer 🙂 Jeg satser på en fremgang sakte men sikkert i fremtiden- jeg skal ikke gå på denne dietten så slavisk som disse 28 dagene er, men skal følge den ut i fase 2 med å finne en vei som fungerer for meg 🙂

    6. ladyaugust: Fungerer gjør den, men med min diagnose kan det ta lang tid 🙂 Kiloene raser av, så en viss virkning har den jo hatt 😛 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg