BLOGGERE- GALLERI FRODITH ER ÅPENT!

 

Ta en titt inn på det flotteste galleriet som finnes!

 

I dag er det Peter Pan-utstilling som henger rundt på veggene i Galleri Frodith. De fleste veit vel at Frodith er selve skyggedronningen? Det er hu. Og nå har hu fått med seg flere av oss, igjen. Frodith holder på tradisjonene og har nå Peter Pan-utstilling for femte året på rad. Jeg har vært med i noen av årene.


Trykk på bildet for å komme til Peter Pan-utstillingen i Galleri Frodith. 

Faktisk var jeg det ene året også- det var gøy! Jeg skal ikke avsløre hvilket av bildene som er mitt i år, men jeg kan si så mye som at det ikke er en skygge av Petter, eller andre hunder. Jeg prøver å gå litt utenom det vanlige. Ta deg en titt hos Frodith, og gi gjerne en stemme på din favoritt i samme slengen. 

 

Er du en av utstillerne i Galleri Frodith sin Peter Pan-utstilling? 

 

__________________________________________________

#bloggere #frodith #gallerifrodith #peterpan #utstilling #skygge

__________________________________________________

12 kommentarer

Siste innlegg